Fantastisk NF-scanning i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
30 svar
12 synes godt om
11. marts 2013

Clisolka

Yay! Så blev det langt om længe mandag den 11. marts 2013 - og hold op tiden har gået langsomt! Nøøøj hvor har jeg været nervøs....

Vi er netop ankommet hjem efter en fantastisk NF-scanning. Indeni mig lå der den dejligste baby og rakte f*ck-finger til sin far 

Sikke meget der er forandret siden jeg blev scannet med min datter for 3 år siden, wow en kvalitet 

Jeg fik ikke risiko-tallet af vide i dag - det får jeg tilsendt med posten en af de nærmeste dage  Jeg blev kun sat en dag tilbage i forhold til min egen beregning, så nu er terminen den 15. september 2013 

I skal da ikke snydes for et billede af lillebror/søster 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Christina :-)

Babymor2010 skriver:

Yay! Så blev det langt om længe mandag den 11. marts 2013 - og hold op tiden har gået langsomt! Nøøøj hvor har jeg været nervøs....

Vi er netop ankommet hjem efter en fantastisk NF-scanning. Indeni mig lå der den dejligste baby og rakte f*ck-finger til sin far 

Sikke meget der er forandret siden jeg blev scannet med min datter for 3 år siden, wow en kvalitet 

Jeg fik ikke risiko-tallet af vide i dag - det får jeg tilsendt med posten en af de nærmeste dage  Jeg blev kun sat en dag tilbage i forhold til min egen beregning, så nu er terminen den 15. september 2013 

Så fantastisk og se lillebror/lillesøster:-) tilykke

Anmeld

11. marts 2013

Trekløver(:

Hvor ser jeres bebs skøn ud. Tillykke har selv været til md scanning i dag, som også gik super godt. Held og lykke med din graviditet 

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

mortilelias:-) skriver:

Så fantastisk og se lillebror/lillesøster:-) tilykke

Ja det er jo super fantastisk med sådan en scanning - tak 

Anmeld

11. marts 2013

Maja_4000

Tillykke igen

Jeg sad lige i weekenden og tænkte på hvornår du mon ville offentliggøre det på facebook .. Det blev så idag :p

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

malle23 skriver:

Hvor ser jeres bebs skøn ud. Tillykke har selv været til md scanning i dag, som også gik super godt. Held og lykke med din graviditet 

Stort tillykke til dig også  Jeg må dog lige vente 1½ mrd. endnu før jeg skal til MD  Tak og i lige måde til dig 

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Tillykke igen

Jeg sad lige i weekenden og tænkte på hvornår du mon ville offentliggøre det på facebook .. Det blev så idag :p

Hihi ja jeg har godt set du har været inde og lure på min profil herinde  Men jeg havde fået en sen tid til NF på Riget - og nu blev det så endelig min tur til at offentliggøre det (laaaaaant om længe)  Jeg har også problemer med at skjule mig nu 

Anmeld

11. marts 2013

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Hihi ja jeg har godt set du har været inde og lure på min profil herinde  Men jeg havde fået en sen tid til NF på Riget - og nu blev det så endelig min tur til at offentliggøre det (laaaaaant om længe)  Jeg har også problemer med at skjule mig nu 

Hehe .. Lidt nysgerrig (og misundelig) er man vel

Anmeld

11. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Tillykke med bebs.
Glæder mig til jeg snart skal til nf det er dog først den 22

Anmeld

11. marts 2013

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Lidt nysgerrig (og misundelig) er man vel

Det skal du skam også have helt lov til at være  Nøøøøj jeg har også været nervøs hvis nu det skulle gå helt galt, så jeg har ikke haft turde offentliggøre det på FB - det er nemlig gået galt året før vi fik Bella 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.