Bloomingbath ?????????!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

KarinOM

Kan den blive ordentlig tør hurtigt? Ellers synes jeg måske den ser lidt uhygiejnisk ud.

...er der noget bakterier og skimmelsvampe elsker er det fugtige og lune steder ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

gædde/gitte

KarinOM skriver:

Kan den blive ordentlig tør hurtigt? Ellers synes jeg måske den ser lidt uhygiejnisk ud.

...er der noget bakterier og skimmelsvampe elsker er det fugtige og lune steder ;-)

også min tanke.... men den skal vist i tørretrumbleren.... så begynder det hele bare og type på ekstra arbejde

Anmeld

12. marts 2013

gædde/gitte

Akmese skriver:

Ja men jeg troede at det var et "rigtigt" badekar

nix. det er en pude..... syntes det virker besværligt... så skal den tørres, og den fylder jo...så hvor ligger man den... og hvad med fnuller/støv fra den....

hvad koster sådan en da??

Anmeld

12. marts 2013

Mink

christina92 skriver:

Hej du!

Vi har er rigtig glade for vores! Tiger var utryg inden når vi havde badestolen men efter vi købte denne er det lykken at komme i bad.

Som andre skrive skal den "stå" i noget ellers er den helt flad.

En anden bruger skriver de kun har kunne bruge den i nogle uger.. Det er bestemt ikke tilfældet her, Tiger er snart 6 mdr. og vi bruger den stadig

tak for dit svar !  Den ser nu altså også bare rigtig behagelig ud !  

Anmeld

12. marts 2013

Mink

gædde/gitte skriver:

nix. det er en pude..... syntes det virker besværligt... så skal den tørres, og den fylder jo...så hvor ligger man den... og hvad med fnuller/støv fra den....

hvad koster sådan en da??

Tror nu ikke den fylder så meget .. Men lidt besværligt hvis den skal tørrerumbles hver gang man har brugt den hmm den koster 299  

Anmeld

19. marts 2013

Miss-86

Synes simpelthen den ser så nem og behagelig ud.
Ville da overveje det, når jeg en dag var gravid Men kommer an på, hvor længe man kan bruge den ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.