Bloomingbath ?????????!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.219 visninger
25 svar
8 synes godt om
10. marts 2013

Mink

Nogle som har prøvet det og ved om det er godt ?? http://bloomingbath.dk/produkter  overvejer at købe et men vil lige undersøge lidt først ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

lilledittemor

Akmese skriver:

Nogle som har prøvet det og ved om det er godt ?? http://bloomingbath.dk/produkter  overvejer at købe et men vil lige undersøge lidt først ....

Jeg har en veninde som har den til hendes datter - de er rigtig glade for den, da babybadekaret ellers er ret glat med olie i, så det forhindrer hende i at glide

Overvejer også selv at købe den til lillesøster, så følger lige med

Anmeld

10. marts 2013

Mink

Ditte_Marie skriver:

Jeg har en veninde som har den til hendes datter - de er rigtig glade for den, da babybadekaret ellers er ret glat med olie i, så det forhindrer hende i at glide

Overvejer også selv at købe den til lillesøster, så følger lige med

Men kan man også godt bare sætte det inde i brusekabinen ? eller skal det ligesom sættes ned i noget ?? såsom vasken eller et andet badekar ???  (hvis du ved det)  synes det ser vildt lækkert ud !

Anmeld

10. marts 2013

CaWi

Akmese skriver:

Min søstet har det og er rigtig glad for det

Anmeld

10. marts 2013

Mink

CAWI skriver:

Min søstet har det og er rigtig glad for det

Kan man sætte det direkte i brusekabinen ??? eller skal det sættes ned i noget andet ?? såsom en vask eller badekar ???

Anmeld

10. marts 2013

lilledittemor

Akmese skriver:

Men kan man også godt bare sætte det inde i brusekabinen ? eller skal det ligesom sættes ned i noget ?? såsom vasken eller et andet badekar ???  (hvis du ved det)  synes det ser vildt lækkert ud !

Jeg tror at den er bedst i et lille badekar - for kan forstille mig at den rykker rundt hvis den får for meget plads som i brusekabinen?

Anmeld

10. marts 2013

Mink

Ditte_Marie skriver:

Jeg tror at den er bedst i et lille badekar - for kan forstille mig at den rykker rundt hvis den får for meget plads som i brusekabinen?

Hmm ja det kan godt være du har ret, håbede bare at det 100 % fungerede som et alm badekar !

Anmeld

10. marts 2013

lilledittemor

Akmese skriver:

Hmm ja det kan godt være du har ret, håbede bare at det 100 % fungerede som et alm badekar !

Jeg tror at "bladene" falder ud til siden hvis de ikke får støtte?

Anmeld

10. marts 2013

Mink

Ditte_Marie skriver:

Jeg tror at "bladene" falder ud til siden hvis de ikke får støtte?

Haha ja det kan da godt være at den blir en slatten blomst

Anmeld

10. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mener faktisk at det er en baby.dk bruger der forhandler dem, så måske prøv at høre staff omkring det, hvis det er!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.