Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det ser sødt og hyggeligt ud, men synes faktisk at det mest ligner et forsøg på at få solgt noget "smart".
Udformningen er selvfølgelig anderledes, men ellers er det jo samme princip som de sæde-indsatser man kan få til baby badekarret.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Akmese skriver: Kan man sætte det direkte i brusekabinen ??? eller skal det sættes ned i noget andet ?? såsom en vask eller badekar ???
Kan man sætte det direkte i brusekabinen ??? eller skal det sættes ned i noget andet ?? såsom en vask eller badekar ???
Akmese skriver: Nogle som har prøvet det og ved om det er godt ?? http://bloomingbath.dk/produkter overvejer at købe et men vil lige undersøge lidt først ....
Nogle som har prøvet det og ved om det er godt ?? http://bloomingbath.dk/produkter overvejer at købe et men vil lige undersøge lidt først ....
min søn havde åbenbart fået angst for vores babybadekar, så købte jeg blomsten, or så kunne jeg bade ham i vores store badekar og i køkkenhandvasken har været MEGA glad or den de uger jeg brugte den
Nessie skriver: Det ser sødt og hyggeligt ud, men synes faktisk at det mest ligner et forsøg på at få solgt noget "smart". Udformningen er selvfølgelig anderledes, men ellers er det jo samme princip som de sæde-indsatser man kan få til baby badekarret.
Ja men jeg troede at det var et "rigtigt" badekar
CAWI skriver: Det skal sættes i vask eller badekar, ellers falder bladene ud til siden.Hendes baby elsker at ligge i det, hvorimod hun aldrig har ville ligge i en alm badestol
Det skal sættes i vask eller badekar, ellers falder bladene ud til siden.Hendes baby elsker at ligge i det, hvorimod hun aldrig har ville ligge i en alm badestol
Okay havde håbet at det kunne fungere som et alm badekar, det var nemlig det med bladene jeg var mest i tvivl om
LilleLene skriver: min søn havde åbenbart fået angst for vores babybadekar, så købte jeg blomsten, or så kunne jeg bade ham i vores store badekar og i køkkenhandvasken har været MEGA glad or den de uger jeg brugte den
Det ser også bare virkelig behageligt ud.. men havde nok lidt håbet at det kunne fungerer som et alm badekar, mest det med bladene jeg var i tvivl om
FrkHamilton skriver: Den kan kun bruges et par uger, vores datter bliver mast hvis både hende og badeblomsten skal være i badekaret :-) den er fin, men virkelig dyr i betragtning af hvor kort den skal bruges.
Den kan kun bruges et par uger, vores datter bliver mast hvis både hende og badeblomsten skal være i badekaret :-) den er fin, men virkelig dyr i betragtning af hvor kort den skal bruges.
Okay så, ja så synes jeg da også at det er lidt dyrt, troede de kunne bruge det længe og havde også lidt håbet at det fungerede som et alm badekar, altså at bladene ligesom kunne holde babyen
Akmese skriver: Det ser også bare virkelig behageligt ud.. men havde nok lidt håbet at det kunne fungerer som et alm badekar, mest det med bladene jeg var i tvivl om
nåårh nej desværre ikke
Hej du!
Vi har er rigtig glade for vores! Tiger var utryg inden når vi havde badestolen men efter vi købte denne er det lykken at komme i bad.
Som andre skrive skal den "stå" i noget ellers er den helt flad.
En anden bruger skriver de kun har kunne bruge den i nogle uger.. Det er bestemt ikke tilfældet her, Tiger er snart 6 mdr. og vi bruger den stadig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128