kan tillade sig at ringe til klinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Kris89

Nessie skriver:

RidsSidståMine symptomer forsvandt ret brat efter vi havde fået McD mad en aften (som jeg havde haft VILDT lyst til hele dagen )
Dagen efter skulle jeg ikke bruge en halv time på at forsøge at få lidt morgenmad ned, var ikke ved at kaste op over alt muligt, og da det havde stået på et par dage begyndte jeg at blive alvorligt bekymret.
Det var nemlig også sådan det skete første gang jeg aborterede.

Men der var ingen grund til bekymring denne gang, alt er fint og den lille plasker meget livligt rundt derinde.

Håber klinikken kan hjælpe dig, eller at du så finder en privat skannings klinik der har en hurtig tid

Sidst da jeg mistede symptomerne tænkte jeg bare. Wow, nu får jeg bare en nem graviditet og bang så mistede vi.

Klinikken ville scanne mig i eftermiddag, så nu må vi se hvad der sker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

tarkoflen

Kris89 skriver:

Er også meget spændt på hvordan det der natteroderi vil påvirke mig.

Fik snakket med klinikken skal scannes idag kl. 14. Er godt nok nervøs

Ja det er jeg også! Især efter min nat i går var rigitg træls, og jeg så kunne se, at jeg stadig bliver meget påvirket!

Hvor er det godt, at du fik tid til skanning så hurtigt! Så kommer der forhåbentlig en skøn Update om et fint lille hjerte der banker derudaf

Anmeld

11. marts 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Ja det er jeg også! Især efter min nat i går var rigitg træls, og jeg så kunne se, at jeg stadig bliver meget påvirket!

Hvor er det godt, at du fik tid til skanning så hurtigt! Så kommer der forhåbentlig en skøn Update om et fint lille hjerte der banker derudaf

15,7 mm foster med fint hjerteblink

Anmeld

11. marts 2013

tarkoflen

Kris89 skriver:

15,7 mm foster med fint hjerteblink

Fantastisk hvor er det dejligt, og godt at du fik ro!

Anmeld

11. marts 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Fantastisk hvor er det dejligt, og godt at du fik ro!

er bare så glad og lettet.

og beholder heldigvis min næste scanning, så kun 10 dage til vi skal se baby igen.. hold da op der er sket meget fra 6+3 til 7+6.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.