kan tillade sig at ringe til klinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
24 svar
16 synes godt om
10. marts 2013

Kris89

I håb om en ekstra scanning?

det lyder forkert....

idag da jeg vågnede var alle symptomer bare væk... fuldstændig som sidst da jeg så mistede et par dage efter...

her til aften er mine bryster dog blevet lidt ømme igen, men synes stadig ikke det er så meget som i forgårs...

sidst mistede jeg 9+3, men hvornår fostret gik til er ikke til at sige da vi aldrig kom til scanning sidst...

jeg har en tid til scanning om 11 dage - 9+2, men synes bare der er uffatelig længe til, når nu det er som om symtpomerne forsvinder lidt. - som sidst det gik galt...

Kan man godt tillade sig at ringe til klinikken og spørge om de vil se mig??

hilsen hende, som er helt ramt af frygt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

esioul

Kris89 skriver:

det lyder forkert....

idag da jeg vågnede var alle symptomer bare væk... fuldstændig som sidst da jeg så mistede et par dage efter...

her til aften er mine bryster dog blevet lidt ømme igen, men synes stadig ikke det er så meget som i forgårs...

sidst mistede jeg 9+3, men hvornår fostret gik til er ikke til at sige da vi aldrig kom til scanning sidst...

jeg har en tid til scanning om 11 dage - 9+2, men synes bare der er uffatelig længe til, når nu det er som om symtpomerne forsvinder lidt. - som sidst det gik galt...

Synes sagtens du kan ringe

Anmeld

10. marts 2013

Kris89

esioul skriver:

Synes sagtens du kan ringe

hader bare at være "i vejen"

synes bare der er såååå lang tid til næste scanning, når frygten først for alvor er indtrådt...

var jo faktisk ved at tro på det, fordi jeg indtil nu har haft flere symptomer end jeg havde sidst.

men nu.. kørste hjem fra arbejde. græd i 3 kvarter hvorefter jeg gik kold på sofaen og sov i 3-4 timer.

Anmeld

10. marts 2013

Enirt

Kris89 skriver:

det lyder forkert....

Jeg har ikke selv været i samme situation, men hvis man går og er utryg så er det altid en god ide at ringe. Det kan jo være de kan give dig lidt ro på over telefonen eller måske endda rykke din tid lidt frem.

Håber på at alt er som det skal være

Anmeld

10. marts 2013

Kris89

Enirt skriver:

Jeg har ikke selv været i samme situation, men hvis man går og er utryg så er det altid en god ide at ringe. Det kan jo være de kan give dig lidt ro på over telefonen eller måske endda rykke din tid lidt frem.

Håber på at alt er som det skal være

tak for svar..

ja må hellere bare ringe og så se hvad de siger til det...

havde jeg nu ikke bare mistet en gang, men når man har prøvet det er det svært... især når det jo er meget muligt ved denne tid den gik til sidste gang....

Anmeld

10. marts 2013

Enirt

tak for svar..

ja må hellere bare ringe og så se hvad de siger til det...

havde jeg nu ikke bare mistet en gang, men når man har prøvet det er det svært... især når det jo er meget muligt ved denne tid den gik til sidste gang....

Det synes jeg helt sikkert du skal, hverken dig eller din baby får noget ud af at du bekymrer dig.

Kan sagtens forstå din bekymring, jeg ville have det på samme måde hvis det var mig, så ring og få en snak eller ny tid og få en afklaring

Anmeld

10. marts 2013

tarkoflen

Har du været i behandling for at blive gravid, for så ville jeg til enhver tid ringe og snakke med dem, det kan aldrig skade! Det er ikke sikkert du kan få en skanning, men måske de kan berolige dig!

Mine symptomer kom og gik, nogle dage var der intet, andre dage kastede jeg op! Hver gang jeg lige troede, at nu var det slut med opkast og ubehag, så kom det igen dagen efter... Så det behøver ikke være et dårligt tegn! Jeg har 50 dage til termin

Men hvis du går og er bange og nervøs for, om det går, som du har prøvet før, så ring!

Alternativt kan du jo altid selv betale for en skanning, hvis du ikke kan få en...

Håber symptomerne kommer væltende igen i morgen, så du ikke skal gå og være bekymret

Anmeld

10. marts 2013

esioul

Kris89 skriver:

hader bare at være "i vejen"

synes bare der er såååå lang tid til næste scanning, når frygten først for alvor er indtrådt...

var jo faktisk ved at tro på det, fordi jeg indtil nu har haft flere symptomer end jeg havde sidst.

men nu.. kørste hjem fra arbejde. græd i 3 kvarter hvorefter jeg gik kold på sofaen og sov i 3-4 timer.

Kan 100% følge dig. Har selv mistet og er slet ikke i tvivl om at følelserne sidder udenpå tøjet

Anmeld

10. marts 2013

tarkoflen

Ihh nu så jeg hvem du er! Jeg kiggede bare på billedet og genkendte det ikke

Prøv at snakke med dem! Det skader aldrig!

Anmeld

10. marts 2013

Kris89

Enirt skriver:

Det synes jeg helt sikkert du skal, hverken dig eller din baby får noget ud af at du bekymrer dig.

Kan sagtens forstå din bekymring, jeg ville have det på samme måde hvis det var mig, så ring og få en snak eller ny tid og få en afklaring

tak. ja må hellere ringe i morgen og måske få lidt ro på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.