kan tillade sig at ringe til klinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

nielsen80

Kris89 skriver:

tak for svar..

ja må hellere bare ringe og så se hvad de siger til det...

havde jeg nu ikke bare mistet en gang, men når man har prøvet det er det svært... især når det jo er meget muligt ved denne tid den gik til sidste gang....

Synes du skal prøve at ringe. Hvis de ikke kan hjælpe, har du jo mulighed for at købe en skanning på diverse skanningsklinikker. Måske i dit tilfælde, det ville være pengene værd, da det jo kunne give dig lidt ro. Man er bare så sårbar den første tid.

Håber selvfølgelig alt er ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Har du været i behandling for at blive gravid, for så ville jeg til enhver tid ringe og snakke med dem, det kan aldrig skade! Det er ikke sikkert du kan få en skanning, men måske de kan berolige dig!

Mine symptomer kom og gik, nogle dage var der intet, andre dage kastede jeg op! Hver gang jeg lige troede, at nu var det slut med opkast og ubehag, så kom det igen dagen efter... Så det behøver ikke være et dårligt tegn! Jeg har 50 dage til termin

Men hvis du går og er bange og nervøs for, om det går, som du har prøvet før, så ring!

Alternativt kan du jo altid selv betale for en skanning, hvis du ikke kan få en...

Håber symptomerne kommer væltende igen i morgen, så du ikke skal gå og være bekymret

ja jeg blev insemineret... må hellere ringe til dem i morgen og høre hvad de siger til det...

kunne selvf. finde et sted at få lavet en scanning, tak det havde jeg slet ikke lige tænkt på i kampens hede...

det er i hvert fald ikke det der skal gøre at jeg går helt ned...

altså kunne ikke spise her til aften (som jeg ikke har kunne siden 4+5) så håber det er positivt...

Anmeld

10. marts 2013

Kris89

esioul skriver:

Kan 100% følge dig. Har selv mistet og er slet ikke i tvivl om at følelserne sidder udenpå tøjet

jeg gik jo helt ned efter job idag...

og manden blev også bare total nervøs...

der skla ikke så meget til - håber det er pga. graviditetshormoner og ikke fordi jeg er ved at miste.

Anmeld

10. marts 2013

Kris89

nielsen80 skriver:

Synes du skal prøve at ringe. Hvis de ikke kan hjælpe, har du jo mulighed for at købe en skanning på diverse skanningsklinikker. Måske i dit tilfælde, det ville være pengene værd, da det jo kunne give dig lidt ro. Man er bare så sårbar den første tid.

Håber selvfølgelig alt er ok

tak - den havde jeg slet ikke lige tænkt på... men det er da klart hvis klinikken ikke vil, at jeg så selv finder et sted at blive scannet...

må bare have vished...

Anmeld

10. marts 2013

tarkoflen

Kris89 skriver:

ja jeg blev insemineret... må hellere ringe til dem i morgen og høre hvad de siger til det...

kunne selvf. finde et sted at få lavet en scanning, tak det havde jeg slet ikke lige tænkt på i kampens hede...

det er i hvert fald ikke det der skal gøre at jeg går helt ned...

altså kunne ikke spise her til aften (som jeg ikke har kunne siden 4+5) så håber det er positivt...

Det synes jeg du skal! De må kunne berolige dig! Det synes jeg i hvert fald de var gode til med mig!

Man tænker ikke altid rationelt, når man er nervøs og bange! Men mon ikke klinikken gerne vil hjælpe dig? Men nej det skal i hvert fald ikke være det, der skal gøre, at du går ned, det er ikke godt for dig eller baby, at du går og stresser!

Tænker at manglende appetit kan være et godt tegn!

Håber du kan få sovet i nat, så du ikke er helt ødelagt i morgen! For så er det nok bare endnu værre... Det er det i hvert flad for mig! Hvis jeg mangler søvn, så er jeg bare slet ikke til at tale fornuft med!

Anmeld

10. marts 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Det synes jeg du skal! De må kunne berolige dig! Det synes jeg i hvert fald de var gode til med mig!

Man tænker ikke altid rationelt, når man er nervøs og bange! Men mon ikke klinikken gerne vil hjælpe dig? Men nej det skal i hvert fald ikke være det, der skal gøre, at du går ned, det er ikke godt for dig eller baby, at du går og stresser!

Tænker at manglende appetit kan være et godt tegn!

Håber du kan få sovet i nat, så du ikke er helt ødelagt i morgen! For så er det nok bare endnu værre... Det er det i hvert flad for mig! Hvis jeg mangler søvn, så er jeg bare slet ikke til at tale fornuft med!

mangel på søvn er en DRÆBER..

uanset om jeg er gravid eller ej...

de få gange jeg er flippet på kæresten i den tid vi har været sammen har været pga. søvnmangel bliver simpelthen et monster

håber sådan de vil give mig en scanning i næste uge... så må jeg jo undvære den om 10 dage hvis det er og så vente til NF...

godnat

Anmeld

10. marts 2013

FruK

Jeg har også aborteret tidligere. Og i min sidste graviditet oplevede jeg nøjagtig det samme som dig - alle symptomer forsvandt pludselig. Jeg var helt sikker på, at det var gået galt igen... Men her ved siden af mig ligger nu den yndigste prinsesse og snorker! 

Kan godt forstå du er nervøs, men nogle gange spiller kroppen os bare et puds. Håber alt er ok! 

Anmeld

10. marts 2013

tarkoflen

Kris89 skriver:

mangel på søvn er en DRÆBER..

uanset om jeg er gravid eller ej...

de få gange jeg er flippet på kæresten i den tid vi har været sammen har været pga. søvnmangel bliver simpelthen et monster

håber sådan de vil give mig en scanning i næste uge... så må jeg jo undvære den om 10 dage hvis det er og så vente til NF...

godnat

Ja der er vi vist meget ens så! Det er også når jeg er helt kørt ud, at jeg kan finde på at bide af kæresten og det har også været sådan før jeg blev gravid...

Er så spændt på, hvordan jeg reagerer, hvis vi får en baby, der ikke er pjattet med det søvn, det er jeg lidt presset over...

Håber du får en tid og får lidt ro på!

Vi havde kun 7 ugers skanningen før NF skanningen, jeg synes godt nok det var lang tid at gå!

Sov rigtig dejligt!

Anmeld

10. marts 2013

Nessie

Mine symptomer forsvandt ret brat efter vi havde fået McD mad en aften (som jeg havde haft VILDT lyst til hele dagen )
Dagen efter skulle jeg ikke bruge en halv time på at forsøge at få lidt morgenmad ned, var ikke ved at kaste op over alt muligt, og da det havde stået på et par dage begyndte jeg at blive alvorligt bekymret.
Det var nemlig også sådan det skete første gang jeg aborterede.

Men der var ingen grund til bekymring denne gang, alt er fint og den lille plasker meget livligt rundt derinde.

Håber klinikken kan hjælpe dig, eller at du så finder en privat skannings klinik der har en hurtig tid

Anmeld

11. marts 2013

Kris89

tarkoflen skriver:

Ja der er vi vist meget ens så! Det er også når jeg er helt kørt ud, at jeg kan finde på at bide af kæresten og det har også været sådan før jeg blev gravid...

Er så spændt på, hvordan jeg reagerer, hvis vi får en baby, der ikke er pjattet med det søvn, det er jeg lidt presset over...

Håber du får en tid og får lidt ro på!

Vi havde kun 7 ugers skanningen før NF skanningen, jeg synes godt nok det var lang tid at gå!

Sov rigtig dejligt!

Er også meget spændt på hvordan det der natteroderi vil påvirke mig.

Fik snakket med klinikken skal scannes idag kl. 14. Er godt nok nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.