Jeg kan ikke lide mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

TbCp

Åhha altså, det kan sørme ikke være nemt.
Jeg har ikke rigtig nogen råd men ville foreslå dig at du som en start kontakter enten læge eller sundhedsplejerske. De ved helt sikkert hvordan man skal takle sådan en situation.

Held og lykke til dig og et kæmpe knus!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Anonym trådstarter

Først og fremmest; tak for jeres varmende ord. Jeg ved godt, jeg skal tale med en professionel om dette. Da jeg skrev indlægget var første gang, at jeg turde indrømme overfor mig selv, hvordan jeg faktisk følte indeni. Jeg har ikke tilladt mig selv at mærke efter og bearbejde mine følelser. Jeg har ordnet alt til babyens fødsel, og jeg læser timevis i bøger om baby opdragelse mm, men mine følelser er stadig "forkerte". Men dette indlæg var første skridt på vejen til at få hjælp, og det var/er et meget svært skridt at tage. Jeg kan oplyse jer om, at  jeg i går aftes sad og læste om fødselsdepressioner og hvordan man får hjælp, og jeg håber, at jeg inden for en overskuelig fremtid tør tage det næste skridt i processen. Det er bare så svært, da jeg ikke vil blive "dømt" for mine følelser - hvis I forstår?

Anmeld

23. juni 2009

Valle81

Anonym skriver:

Først og fremmest; tak for jeres varmende ord. Jeg ved godt, jeg skal tale med en professionel om dette. Da jeg skrev indlægget var første gang, at jeg turde indrømme overfor mig selv, hvordan jeg faktisk følte indeni. Jeg har ikke tilladt mig selv at mærke efter og bearbejde mine følelser. Jeg har ordnet alt til babyens fødsel, og jeg læser timevis i bøger om baby opdragelse mm, men mine følelser er stadig "forkerte". Men dette indlæg var første skridt på vejen til at få hjælp, og det var/er et meget svært skridt at tage. Jeg kan oplyse jer om, at  jeg i går aftes sad og læste om fødselsdepressioner og hvordan man får hjælp, og jeg håber, at jeg inden for en overskuelig fremtid tør tage det næste skridt i processen. Det er bare så svært, da jeg ikke vil blive "dømt" for mine følelser - hvis I forstår?

Held og lykke, masser af varme tanker herfra

Og jeg er sikker på du ikke bliver "dømt" pga dine tanker. Tror du vil føle at du vil blive sat pris på og respekteret højt for at fortælle om dem og tage hånd om dem.

Endnu engang held og lykke på din og dit barn vej

Anmeld

23. juni 2009

JustAnotherName

Det er det første skridt til at blive en god mor - at erkende hvordan du har det og gøre noget ved det.

For at et barn kan trives godt, har det brug for en glad mor som har det godt!

Din baby er garanteret det allermest fantastiske du nogensinde har oplevet, når først du får ham/hende i dine arme. Det er jo et lille menneske som behøver dig, og som ikke selv har haft et valg om at skulle til denne verden.
Den kærlige moderfølelse vil nok komme før eller siden, når du har din baby, tror jeg. Mange finder den først hen af vejen, efterhånden som de lærer deres baby bedre at kende.

Synes det er flot at du står ved dine følelser og erkender problemet.
....Og få så søgt nogle proff. om hjælp 

Anmeld

25. juni 2009

Anonym trådstarter

Bare en lille update: Jeg var ved jordemoderen i dag, og fortalte hende lidt om mine følelser og tanker omkring barnet - det lettede utrolig meget at få det ud, og hun vil sende mig videre til en professionel. Men hun beroligede mig også ved at sige, at jeg absolut ikke var den første, der havde haft det sådan, og jeg ville sikkert heller ikke blive den sidste. Så alt i alt har jeg det allerede lidt bedre i dag, og jeg glæder mig til at rigtigt få bearbejdet mine følelser. Det hjælper alligevel at få sat ord på det hele

Anmeld

27. juli 2009

anna-jonas

Anonym skriver:

Bare en lille update: Jeg var ved jordemoderen i dag, og fortalte hende lidt om mine følelser og tanker omkring barnet - det lettede utrolig meget at få det ud, og hun vil sende mig videre til en professionel. Men hun beroligede mig også ved at sige, at jeg absolut ikke var den første, der havde haft det sådan, og jeg ville sikkert heller ikke blive den sidste. Så alt i alt har jeg det allerede lidt bedre i dag, og jeg glæder mig til at rigtigt få bearbejdet mine følelser. Det hjælper alligevel at få sat ord på det hele

Flot, at du har fået åbnet for "posen". Det er alt for hårdt at gå med sådanne tanker og følelser, helt alene. Jeg håber at du får god hjælp, så du kan være klar til at byde dit barn velkommen til verden, med positive følelser.

Mange søde hilsner Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.