budget - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

henh01

Frk.S skriver:

Det er så godt nok en DJ, som jeg nu ser du vist ikke er så meget til.

Men han spiller "dinner musik" under middagen, og kan også spille melodierne til sange, hvis der er sådan noget. Han kan også spille skålesange, hvis man er til den slags. Efter maden spiller han så dansemusik.

Vi vejede meget frem og tilbage hvad vi ville med musik, da vi ikke er til sådan noget "suppe-steg-is musik" - så vi blev enige om at en DJ var noget for os, så længe han også spiller roligt musik under maden. 

Har du et link til den DJ? Jeg synes det lyder meget overskueligt prismæssigt og noget jeg gerne vil benytte mig af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Miss-86

Det lyder til at blive dyrt ..
Hvad med at forhøre jer andre steder mht. mad? Om det kan gøres billigere?

Anmeld

20. marts 2013

ønskebørn74

Kris89 skriver:

Synes ellers budgettet var rimelig stort, men det er næsten brugt. Vil i ikke fortælle mig hvor vi kan spare?? Bliver 80 mennesker

Hus vi skal være i 4500 så går vi den fra fredag til søndag
6800 musik
Ca 15000 mad
Ca. 8000 drikkevarer - vi har ikke nogen ide om hvor meget det kommerop i, vi vil lave aftale med købmanden så han henter overskydende.
Dertil mangler eftermiddag og natmad, hvor vi selv bager boller og så "bare" skal købe pålæg.

Så kommer der jo bare MEGET derudover. Er grædefærdig, for kan ikke se hvor vi skal spare medmindre vi skal droppe musik.
Stedet SKAL være der.

HJÆLP!!!!!!

Ved kokken og jomfruen kan i få maden for det halve... De har en buffet med 3 valgfrie stege og tilbehør for 79kr og dessert for 15kr pr kuvert 

Anmeld

20. marts 2013

Frk.S

henh01 skriver:

Har du et link til den DJ? Jeg synes det lyder meget overskueligt prismæssigt og noget jeg gerne vil benytte mig af

Jo da!

www.alsidigmusik.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.