budget - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Frk.S skriver:

Dejligt at høre det var et hit.

Håber også vi bliver glade for vores valg.

Hvad hedder det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Frk.S skriver:

Dejligt at høre det var et hit.

Håber også vi bliver glade for vores valg.

Hvad hedder det?

Anmeld

9. marts 2013

Kris89

AnnaKJ skriver:

Det er nemlig et stort puslespil der skal gå op

Vi havde regnet med omkring 40000 til vores bryllup, men kom af med 60000 ca

vi regner også med 40.000... det er lige vores feriepenge... så kan vi bruge opsparing til baby som kommer i oktober

håber sådan vi kan holde det så nogenlunde... men forhåbentlig kommer der da lidt penge ind i gave også (selvom det selvf. ikke er budgetteret)

kunne bare se lige pludselig rendte det da op, så var de 40.000 stort set brugt "bare" på de store ting...

Anmeld

9. marts 2013

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvad musik skal i have søde? For der kan spares. Men vil lige høre hvad det er, bare lige for at se om min ide er god.

Og så tror jeg godt det kan svare sig ar køre til Tyskland selvom i bir i Nordjylland.. Tænker i må bo ca. Lige så langt væk som os.. Min søster og svoger købte i Tyskland - vi var omkring 85 og de havde meget tilbage (købte for 5000) og det skal lige siges vi har en del i vores familie der ikke holder sig tilbage fra alkoholen. :/
Og det er ikke steget så meget at det kan samlinges med dk.
Og med vin kender vi en del rigtig gode til billige penge, i Tyskland.

Maden er ikke nem at spare på.. Bestiller i mad ude fra eller kommer der kok ?

vi er ret gammeldags og vil gerne have spillemand/mænd

mine forældre skal have en gammel mand ud - han tager 5000 bare en mand, så synes egentlig ikke det er så galt med 6800 for to...

vi vil bare så nødig stå med en masse rester efter gildet.... det er så nemt med den lokale brugs...

vi fandt en del vi kunne spare på... vi skar lidt i gæstelisten, så vi er nede på 70... og så valgte vi en lidt billegere menu, så nu har vi brugt 23.500 kr. i stedet for næsten 35.000 bare ved at skære lidt i mad/gæster og så har jeg sat drikkelse til 7000...

vi skal have forret, hovedret og dessert udefra...

Anmeld

9. marts 2013

Maria-s

Først STORT TILLYKKE!! Et bryllup er jo hvad man gør det til der af også budget størrelse. Er selv lige blevet gift og har lært: ALT HANDLER OM KOMPROMIS!! så snart ordet bryllup bliver nævnt, sidder der en triptæller på kontoen, der HØVLER derudaf, med mindre man holder igen Hvad er jeres budget hvis man må spørge? Hvad med ringe og tøj? Et sted der tæller meget er jo hvor mange gæster der er med. I har ikke overvejet at revidere gæstelisten, hvis budgettet er stramt?Vh maria

Anmeld

9. marts 2013

Maria-s

Først STORT TILLYKKE!! Et bryllup er jo hvad man gør det til der af også budget størrelse. Er selv lige blevet gift og har lært: ALT HANDLER OM KOMPROMIS!! så snart ordet bryllup bliver nævnt, sidder der en triptæller på kontoen, der HØVLER derudaf, med mindre man holder igen Hvad er jeres budget hvis man må spørge? Hvad med ringe og tøj? Et sted der tæller meget er jo hvor mange gæster der er med. I har ikke overvejet at revidere gæstelisten, hvis budgettet er stramt?Vh maria

Anmeld

9. marts 2013

Frk.S

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvad hedder det?

Alsidigmusik.dk

Anmeld

9. marts 2013

Kris89

Maria-s skriver:

tusind tak

vi har snakket lidt og er kommet ned på 61 gæster dvs. mad til 70, inkl. os og hjælpere

det hjalp en del...

så fandt vi et lidt billigere sted at få mad.

budgettet hedder 40.000 (feriepenge). nu er vi nede på location, mad, drikke, musik for 26.500

tøj skal manden ikke bruge mange kr. til

jeg skal selvf. ha en kjole, men ender nok med mor må sy noget til mig, når nu jeg skal giftes som flodhest (1,5 mdr. til termin)

så er der 3 brudepiger der skal pyntes og så får jeg en veninde til at sætte hår og sådan (hun skal selvf. ha noget for det, men håber da lidt at det ikke er voldsomt meget )

ringe har vi (forlovelsesringe) de skal bare graveres.

synes jo bare ikke 40.000 er få penge at bruge... synes jo ikke det burde være så stramt...

Anmeld

9. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

mine forældre skal have en gammel mand ud - han tager 5000 bare en mand, så synes egentlig ikke det er så galt med 6800 for to...

vi vil bare så nødig stå med en masse rester efter gildet.... det er så nemt med den lokale brugs...

vi fandt en del vi kunne spare på... vi skar lidt i gæstelisten, så vi er nede på 70... og så valgte vi en lidt billegere menu, så nu har vi brugt 23.500 kr. i stedet for næsten 35.000 bare ved at skære lidt i mad/gæster og så har jeg sat drikkelse til 7000...

Ja, så duer min tænkning ikke.

Det er jo selvfølgelig så det.. At man kan brænde inde med noget.. Tror dog alligevel det vil kunne gøres billigere med rester fra Tyskland end med lige nok fra dk hvis du forstår.

Nå så har i da fået sparet rimelig godt allerede. så det skal jo nok gå.

Anmeld

9. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

Ja, så duer min tænkning ikke.

Det er jo selvfølgelig så det.. At man kan brænde inde med noget.. Tror dog alligevel det vil kunne gøres billigere med rester fra Tyskland end med lige nok fra dk hvis du forstår.

Nå så har i da fået sparet rimelig godt allerede. så det skal jo nok gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.