Barnevogn vs. kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

Mortil7

Jeg fik mit 7 barn juli sidste år..

Til mine første 6 havde jeg store alm vogne (odder, brio, skandia , emmaljunga)

Da jeg flyttede på 2 sal inden jeg skulle have nr 5 fandt jeg hurtigt ud af mit behov for stor vogn på gaden var lig o.. har jo altan sovevogn. Købte alligevel en stor vogn til hende og igen til nr 6, og endte med at sælge de vogne under 1 år efter igen og købte klapvogn, det var så meget nemmre..

Nå med nr 7 her valgte jeg fra styart af at købe en helt ny Emmaljunga duo edge combi som kostede en bondegård 

MEN fortrød det køb, da kassen kun er 78-80 cm.. han er en stor dreng på 8 mdr og 11 kg og 77 cm, kunne stadig godt ligge der, meeeen.. Så, så jeg jo så at Flip Flap sælger kombivogne , samme princip som Emmaljunga (kan godt lide der er en barnevognskasse) Men Flip Flaps vognes mål har så 90 cm i barnevognen + de har drejehjul foran .. KÆMPE plus for mig som døjer med kronisk bækkenløsning på 7 år.. Og det er SÅ nemt at komme rundt med den slags vogn i byen olg storcentre osv osv..

'Så min Emmaljunga er solgt, næsten sprit ny da den ikke var brugt ret meget og en Flip Flap Ashton vogn er bestilt og jeg glæder mig sku til at modtage den.. klapvognsdelen har et liggemål på 98 cm og barnevognen som sagt 90 cm.. Virkelig noget der trak op her.. Emmaljungas klapvogne har kun et mål på 90 cm..

Og jeg får en vogn som der ikke kører rundt som en masseproduceret en som Emmaljunga fx er 

Overvej dine behov.. Bor du fx i københavn og på 2 sal eller mere ville jeg klart vælge en kombi og så have en altanvogn (hvis i har altan) eller køb en klapvogn og smid voksipose/lift i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.