Jeg tænker det kommer an på hvornår på året h*n bliver født.
Jeg fødte i starten af november og vi har været super glade for vores kombivogn (en emmaljunga nitro city klapvogn med tilkøbt city bag).
Den er så nem at få ind og ud af metro, bus og tog og det er muligt at bære den op og ned af trappen når elevatoren (igen) er i stykker. Den er en drøm at køre rundt om forhindringer og i busser og det er tit der liige er plads til den men ikke til en stor barnevogn.
Det passer jo så med at han vokser ud af den her midt på foråret hvor voksiposen bare kommer i klapvognsdelen der kan ligges helt ned indtil han kan sidde. Men det duede jo ikke hvis det var megakoldt udenfor altså hvis man skulle til at skifte omkring november istedet for i april.
Til gengæld er den ikke helt så stabil og bumler lidt, - men han brokker sig ikke. Og den er noget mere bøvlet når der virkelig er sne, - men jeg synes det skal ligge meget dybt før jeg synes det er rigtig irriterende og har slet ikke givet op og taget vores altanvogn med selvom der har været nogle dage med snedriver.
Så vi har købt en kombivogn og en brugt altanvogn og har været sindsyg glade for det, - men det skyldes også tidspunktet han er født på.
held og lykke med jeres beslutning
Anmeld