hvor tit har i sex??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2013

Miss-86

Jeg er 26 år og han er 27 år, Vi har været sammen i 9 år.
Har boet sammen i 6 ½ år og vi har sex hver anden dag

Vi har ingen børn og er heller ikke igang med PB.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Bebsen

Sex... Hvad er det? Troede det var uddød med dinosaurerne...

Anmeld

19. marts 2013

1990h

millesofie skriver:

ja hvor tit har i sex
og er i i forhold
og hvor længe har i været i forhold
er der børn eller prøver i

ja er bare nysgerrig

jeg kan sagens starte selv

Jeg er 28 min kæreste er 38 vi har været sammen i 6 måneder
vi har begge børn og prøver ikke at lave nogen lige nu
vi har sex op til flere gange på et døgn når vi er under samme tag
hvilket vi er ca 9 ud af 14 dage

jeg har svaret nogle gange om ugen som tingene er nu hvor jeg er 35+5. men før var det mere..

Anmeld

19. marts 2013

Muhmi

De første halvandet år af vores forhold var det næsten hver dag... Hver gang vi var sammen i hvert fald

Efter jeg blev gravid...... Not so much... Jeg har ganske enkelt bare ikke lyst til sex når jeg er gravid eller ammer... Så jeg var endelig begyndt at blive normal igen, da han så gjorde mig gravid igen hehehe... Såååe, manden har snart ikke fået sex i fire år...  Ej det har han, men det er måske 1 eller højst 2 gange på 1 måned han får noget... Den stakkel

Anmeld

19. marts 2013

Maja88

Muhmi skriver:

De første halvandet år af vores forhold var det næsten hver dag... Hver gang vi var sammen i hvert fald

Efter jeg blev gravid...... Not so much... Jeg har ganske enkelt bare ikke lyst til sex når jeg er gravid eller ammer... Så jeg var endelig begyndt at blive normal igen, da han så gjorde mig gravid igen hehehe... Såååe, manden har snart ikke fået sex i fire år...  Ej det har han, men det er måske 1 eller højst 2 gange på 1 måned han får noget... Den stakkel

Troede det var mig som var underligt... havde et stort behov før,men efter jeg er blevet mor... så ja

Anmeld

19. marts 2013

NinaNymannMadsen

et par gange om ugen ca.
vi har været sammen i godt 5 år og har boet sammen fra dag 1 stort set.
vi har 2 dejlige piger og lige prøver vi ikke at få en mere.

Anmeld

19. marts 2013

Muhmi

Maja88 skriver:

Troede det var mig som var underligt... havde et stort behov før,men efter jeg er blevet mor... så ja

Jeg synes ikke du er underlig i hvert fald

Anmeld

19. marts 2013

Muhmi

Muhmi skriver:

Hov må lige rette mig selv, det er ikke snart 4 år han ikke har fået sex det er snart 3 år kun haha 

Anmeld

19. marts 2013

Maja88

Muhmi skriver:

Jeg synes ikke du er underlig i hvert fald

Tak hehe

Anmeld

19. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg er 20år min kæreste er 21år snart 22
Vi har været i et forhold i 2 1/2år
Har prøvet at få barn i 1 1/2år
Sex Det er meget forskelligt alt efter hvor når vi har lyst op til 4gange om ugen og ned til 1gang hver 14dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.