hvor tit har i sex??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

lycly

Før jeg blev gravid havde vi sex hver dag og gerne flere gange om dagen i weekenderne Men nu fordi jeg er gravid er jeg så træt og føler mig tung, så vi har ikke sex helt ligeså tit, men ca hver anden dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

charlie thy

Vi er henholdsvis 31 og 35år og har to børn sammen. Vi har været sammen i 5 år.

Vi har i den gennemsnitlige hverdag med job og så videre ikke så meget overskud som vi egentligt har lyst til tror jeg, for der er det normalt ca 2-3 gange om ugen vi er sammen. Men har vi ferie hedder det mindst en gang om dagen og ofte mere. Ak ja, det arbejde tager altfor meget af ens fritid..

Anmeld

8. marts 2013

mommy1991

Min kæreste er 28 og jeg er 22. Vi har været sammen i lidt over 7 mdr og boet sammen fra dag 1. Vi venter vores første barn til juli Nogle gange har vi sex hver dag, andre gange går der en uge i mellem.   

Anmeld

8. marts 2013

cmap

Jeg er 23(på mandag) min kæreste 29. Vi venter vores første og jeg er godt 13 uger henne. Jeg må nok desværre ærligt indrømme at vi ikke haft haft sex tja siden jeg blev gravid. Jeg døjer med træthed og kvalme. Min kæreste er rigtig sød og forstår fuldt ud men nøj jeg har det skidt med det. Jeg har jo selv lyst og tror da også han har. Hmmm synes faktisk det er synd for ham. Må nok snart tvinge mig selv til at springe ud i det.

Anmeld

8. marts 2013

Frisk

Vi har somregel sex 2 gange om ugen

Jeg kunne sagtens ønske noget oftere

Anmeld

8. marts 2013

C-Dog

Ca 1 gang om dagen;-) vi har været sammen i 6 år, boet sammen i næsten 6 år, har tre børn og skal absolut ikke lave flere :-P

Anmeld

8. marts 2013

C-Dog

Jeg er 23 og han er 27 :-)

Anmeld

8. marts 2013

-Sigrid-

millesofie skriver:

ja hvor tit har i sex
og er i i forhold
og hvor længe har i været i forhold
er der børn eller prøver i

ja er bare nysgerrig

jeg kan sagens starte selv

Jeg er 28 min kæreste er 38 vi har været sammen i 6 måneder
vi har begge børn og prøver ikke at lave nogen lige nu
vi har sex op til flere gange på et døgn når vi er under samme tag
hvilket vi er ca 9 ud af 14 dage

Et par gange i ugen når jeg ikke har mens - og vi kan få sneglet os i seng i god tid
Jeg hader at gøre det når vores datter er hjemme i løbet af dagen, for hun har vågnet rigtig mange gange lige inden jeg var der, og det ødelægger min dag

Anmeld

8. marts 2013

baby012

millesofie skriver:

ja hvor tit har i sex
og er i i forhold
og hvor længe har i været i forhold
er der børn eller prøver i

ja er bare nysgerrig

jeg kan sagens starte selv

Jeg er 28 min kæreste er 38 vi har været sammen i 6 måneder
vi har begge børn og prøver ikke at lave nogen lige nu
vi har sex op til flere gange på et døgn når vi er under samme tag
hvilket vi er ca 9 ud af 14 dage

Hver dag, ofte flere gange om dagen  

vi er forlovede

vi har været sammen i to års tid

vi har to børn, på 13 måneder og to uger ,, 

Anmeld

8. marts 2013

Bryndis

Vi er begge to 24 år og har været sammen i 3 mdr. Jeg har to børn med en anden og han har ingen børn.
Vi hygger os kun et par gange i ugen (når min mens ikke er der, som den er to uger i måneden.)
Han arbejder om natten og jeg bryder mig ikke om at skulle hygge inden at tager afsted på arbejde og så bare forlades igen. Det føles ikke rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.