hvor tit har i sex??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor tit har i sex ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.899 visninger
49 svar
26 synes godt om
7. marts 2013

millesofie

ja hvor tit har i sex
og er i i forhold
og hvor længe har i været i forhold
er der børn eller prøver i

ja er bare nysgerrig

jeg kan sagens starte selv

Jeg er 28 min kæreste er 38 vi har været sammen i 6 måneder
vi har begge børn og prøver ikke at lave nogen lige nu
vi har sex op til flere gange på et døgn når vi er under samme tag
hvilket vi er ca 9 ud af 14 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Den lykkelige

1-2 gange om ugen.. 
Vi har været sammen næsten 5 år.. Boet sammen fra dag 1 og har en datter på 2 år.. men da vi også kun havde været sammen 6 mdr som jer så billedet helt anderledes ud.. 

Anmeld

7. marts 2013

B&J

jeg ved ikke lige hvad for en jeg skal trykke på men det er alt imellem 0-10gange om månede, ja jeg har faktisk ikke styr på det, for vi har da prøvet i snart de 5år vi har været sammen at vi ikke har haft sex i en månede fordi så var jeg syg så var han syg også fik jeg det røde og ja så gik tiden, vi elsker hinanden rigtigt højt og vi er gode til at vise det, nok fordi vi ikke har det såååå Mange gange er nok fordi sex er hjemme vare alt imellem 30minutter til 2-3timer og tit var det 2-3 timer og det er SÅ FANTASTISK SEX og det er perfekt for os begge og så længe det er det ja så syntes jeg det er vidunderligt...

jeg er 26 og min kæreste 37 vi har daniel på 3 og ikke en på vej lige nu... og vi har næsten være sammen i 5år som jeg skrev for oven og vi flyttet sammen fra dag 1 af

Anmeld

7. marts 2013

millesofie

B&J skriver:

jeg ved ikke lige hvad for en jeg skal trykke på men det er alt imellem 0-10gange om månede, ja jeg har faktisk ikke styr på det, for vi har da prøvet i snart de 5år vi har været sammen at vi ikke har haft sex i en månede fordi så var jeg syg så var han syg også fik jeg det røde og ja så gik tiden, vi elsker hinanden rigtigt højt og vi er gode til at vise det, nok fordi vi ikke har det såååå Mange gange er nok fordi sex er hjemme vare alt imellem 30minutter til 2-3timer og tit var det 2-3 timer og det er SÅ FANTASTISK SEX og det er perfekt for os begge og så længe det er det ja så syntes jeg det er vidunderligt...

jeg er 26 og min kæreste 37 vi har daniel på 3 og ikke en på vej lige nu... og vi har næsten være sammen i 5år som jeg skrev for oven og vi flyttet sammen fra dag 1 af

hi hi her tager det også sjælendt under en time og er lige fantastisk hver gang

men ja ved godt det er fordi det er nyt at vi gør det så tit
tror næppe folk der har været sammen i mange år vågner midt om natten fordi de har lyst til sex ha ha
vi har dog også sex når jeg har mit lort men jeg bløder jo så heller ikke særligt meget

men glæder mig til at se hvordan vores sexliv udvikler sig de næste mange år
sjovt at se hvor forskellige folk er

Anmeld

7. marts 2013

o1Mutte

millesofie skriver:

ja hvor tit har i sex
og er i i forhold

ja er bare nysgerrig

Vi sexer ca hver anden dag, vi prøver at få børn og vi har været sammen i snart 4 år Vi gør det af lyst og ikke for at lave en baby. Det har vi lidt opgivet at det sker naturligt. Men derfor nyder vi stadig hinanden

Anmeld

7. marts 2013

B&J

millesofie skriver:

hi hi her tager det også sjælendt under en time og er lige fantastisk hver gang

men ja ved godt det er fordi det er nyt at vi gør det så tit
tror næppe folk der har været sammen i mange år vågner midt om natten fordi de har lyst til sex ha ha
vi har dog også sex når jeg har mit lort men jeg bløder jo så heller ikke særligt meget

men glæder mig til at se hvordan vores sexliv udvikler sig de næste mange år
sjovt at se hvor forskellige folk er

jamen vi er bare gamle her hjemme vi skal have vores søn ellers dur vi bare ikke næsten morgen og heldig vi der er vi enige

mig og min kæreste vi er gift uden papir hihihi føler vi selv vi passer så godt sammen og kan slet ikke forstille mig endag uden ham, vi elsker også sex og det er jo fantastisk, men det har aldrig været så vildt for os.... men vi er jo så forskellige alle sammen, og det er fantastisk bare vi er enige med vores partner så er det jo vidunderligt

Anmeld

7. marts 2013

MomInTheMaking

Jeg vaklede lidt imellem et par gange I ugen til et par gange i måneden. vi har været kærester i 4 år. (Været sammen i 5 år og venner i 2 år før det) vi har en datter på 17 mdr. Og da vi startede med at være sammbærhaver vi sex flere gange dagligt. Så det er der vidst ikke noget underligt i.

Anmeld

7. marts 2013

Juliekp

millesofie skriver:

ja hvor tit har i sex
og er i i forhold

ja er bare nysgerrig

Jeg er 18 år og min kæreste er 27 år, vi har været sammen siden august 2011 og har en dejlig datter på snart 2 måneder

Før Nicoline kom til verden havde vi sex næsten hver dag, nu er det kun sjældent da Nicoline tager meget af vores tid lige nu  

Anmeld

7. marts 2013

morethanperfect

Vi har 2 børn .. En På 2 år og en på 5 mdr..

Det er meget forskelligt .. Nogle gange hver dag , andre gange hver anden dag ..

Anmeld

8. marts 2013

Isabella_mor

Haha her er det sgu næsten ligesom i joken. Onsdag og lørdag

Vi har været sammen i 6 år. Vi har et barn på 2 år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.