At købe en brugt barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

MortilElias2010

Tullen85 skriver:

Vi snakker lidt om at købe en brugt barnevogn, jeg fik en ny Scandia til Elias og den holdte ikke særlig godt så bliver nød til at få en "ny" til den nye...

Men, hold nu op, synes godt nok det er nogle vilde priser folk tager for brugte barnevogne, så tænker lidt, kan det overhovedet betale sig?? Har set flere tage 3000-4500 kr for en brugt emmaljunga, og det lyder på mig helt tosset, der er jo ingen garenti eller reklamationsret på, så ved sgu ikke helt om jeg tør, der er selvfølge et par tusinde eller tre at sparer, men går den i stykker efter 5 mdr. har man jo ingen penge sparet når man ingen reklamationsret har...

Hvad tænker i? Har i købt brugt, eller bevidst ikke gjort det??

Vi har lige solgt vores Odder til 1000kr da der fulgte madras, net, barnevognssele, regnslag og lagner med plus en handy sitt  Syntes det var rimeligt og det syntes køber også  

Og ja kunne sagtens købe brugt så længe den var velholdt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Juliekp

Vi har købt en brugt barnevogn der havde været brugt til 1 barn i 3 måneder, så den var nærmest sprit ny. Vi gav kun 800 kr for en næsten helt ny barnevogn   Fik også regnslag og myggenet med. 

Anmeld

12. marts 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Tullen85 skriver:

Vi snakker lidt om at købe en brugt barnevogn, jeg fik en ny Scandia til Elias og den holdte ikke særlig godt så bliver nød til at få en "ny" til den nye...

Men, hold nu op, synes godt nok det er nogle vilde priser folk tager for brugte barnevogne, så tænker lidt, kan det overhovedet betale sig?? Har set flere tage 3000-4500 kr for en brugt emmaljunga, og det lyder på mig helt tosset, der er jo ingen garenti eller reklamationsret på, så ved sgu ikke helt om jeg tør, der er selvfølge et par tusinde eller tre at sparer, men går den i stykker efter 5 mdr. har man jo ingen penge sparet når man ingen reklamationsret har...

Til den pris kan du få en Trille , en vogn jeg klart selv kunne finde på at købe hvis jeg stod og manglede..

Anmeld

13. marts 2013

helle85

Tullen85 skriver:

der er en der har en odder barnevogn til salg til 1500 kr herinde kig ude i højre side på startsiden og personligt syntes jeg at odder er bedre end emmaljunga som jeg selv købte fra ny og hang en del efter 2 børn

Anmeld

13. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har købt en brugt Odder fra 1998. Hun har virkelig passet godt på den. Den fremstår som ny, og så er den vildt flot. Hvis man er til retro barnevogne. 

Anmeld

13. marts 2013

channie-g

Tullen85 skriver:

jeg synes ikke det er meget at tage 3-4000 for en brugt emmaljunga da de jo nemt kommer op i 10-11000 fra ny med lift og net... jeg kom selv a med 10.600 for min i hvis læder (emmalijunga) og da jeg skal sælge nu tager jeg 5000 for den... den er ikke engang 2 år gammel... og tror ikke du skal være bange for den går i stykker (hvis du er ordenlig ved den, alt efter hvor gammel den er) for de holder mega godt...

håber du finder en du kan bruge... god dag

Anmeld

13. marts 2013

Linda-M

Jeg har lige købt en brugt Odder classic i sort til DP, vi fik den til 1900 kr og ud over meget lidt rust på hjulene, så fejler den intet og er yderst velholdt!

Der fulgte både madres, fluenet, regnslag og lift med.

Min pointe: De findes

Anmeld

13. marts 2013

MorDk

Imorgen skal jeg hente en barnevogn jeg har købt på dba.dk.

Vi skal give 700 kr. for en Emmaljunga fra 2008/2009 og den er i OK stand. Vi skal kun bruge den til altanen. Men når man tænker på at vi skal bruge den til altanen kun... så er det ren luxus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.