At købe en brugt barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

L&V

Tullen85 skriver:

Vi snakker lidt om at købe en brugt barnevogn, jeg fik en ny Scandia til Elias og den holdte ikke særlig godt så bliver nød til at få en "ny" til den nye...

Men, hold nu op, synes godt nok det er nogle vilde priser folk tager for brugte barnevogne, så tænker lidt, kan det overhovedet betale sig?? Har set flere tage 3000-4500 kr for en brugt emmaljunga, og det lyder på mig helt tosset, der er jo ingen garenti eller reklamationsret på, så ved sgu ikke helt om jeg tør, der er selvfølge et par tusinde eller tre at sparer, men går den i stykker efter 5 mdr. har man jo ingen penge sparet når man ingen reklamationsret har...

Hvad tænker i? Har i købt brugt, eller bevidst ikke gjort det??

Det er så vildt hva folk tror de kan få for deres brugte vogne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

SHERO

Nadia&Daniel skriver:

Jeg har lidt denne tanke: HVORFOR?? hvorfor ikke bare "nøjes" med en okay sum penge for noget som er brugt - og så være glad for de penge og det at have hjulpet andre par  Vi sælger også ud når vi har fået de børn vi skal have, og de penge skal "bare" i banken til børnene og så er vi fri for tingene og har hjulpet andre

Det tænker jeg også... kan selvfølgelig godt se en barnevogn er dyr fra ny, men fandt lige den jeg egentlig har kig på der koster 6600 fra ny af med standart stel, der var en der tog 4900 kr for den brugt. Hvis det er hvad man kan få for vognen brugt, giver det jo ingen mening, så kan man ligeså godt købe en ny for så selv at sælge den til overpris når tid er.

Jeg har bare været rigtig uheldig, med 2 barnevogne og 2 klapvogne til min søn, så kan godt være jeg bare er lidt påpasseligt med at købe noget uden garenti.. :-)

Anmeld

8. marts 2013

Pigent

Da jeg ingen børn har så har jeg heller købt barnevogn

Men tænker hvis det er fordi du gerne vil have lift og pusletaske med så kan du sagtes få barnevogne hvor det følger med eller købe en startpakke. Både Odder og Emmaljunga laver en barnevogn hvor der er lift og pusletaske med ellers laver Brio og Trille det også.

http://www.oddervognen.dk/magic/item/classic-sortsort-pa-hvidt-x-dream-stel-copy-copy-copy-copy-copy-copy?category_id=4

http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Big_City-558.html

Fx de her to startpakker. Der er en Brio barnevogn med i dem begge. Bare to forskellig modeller den ene er en Flow og den anden er en Sense, du kan læse om forskellen på dem på Brios hjemmeside

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=15797 (Den her pakke koster 7999 kr og Barnevognen med lift og pusletasker for sig selv koster 4999 kr. )

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=15798 (Den her pakke koster 8499 kr og Barnevognen med lift og pusletasker for sig selv koster 5499 kr. )

Anmeld

8. marts 2013

Dot D

Jeg tror, det er fordi, mange synes, de har givet meget for den, og så vil de have noget igen.

Jeg solgte vores brugte Emmaljunga i julen, den var pæn som ny, og jeg fik 800 kr for den, det synes jeg var rimeligt.... Det synes køberne også

Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men jeg kender én, der har en til salg i Århus, kan ikke helt huske hvad hun vil have for den, men det er ikke 3000 kr...

Anmeld

8. marts 2013

AnnaK89

Jeg købte vores Emmaljungavogn brugt for snart et år siden.
Den er fra juni 2011 og var som ny, og var så heldig at finde den til 2500 kr på dba

Anmeld

8. marts 2013

Frk. Himmelblå

Tullen85 skriver:

Vi snakker lidt om at købe en brugt barnevogn, jeg fik en ny Scandia til Elias og den holdte ikke særlig godt så bliver nød til at få en "ny" til den nye...

Men, hold nu op, synes godt nok det er nogle vilde priser folk tager for brugte barnevogne, så tænker lidt, kan det overhovedet betale sig?? Har set flere tage 3000-4500 kr for en brugt emmaljunga, og det lyder på mig helt tosset, der er jo ingen garenti eller reklamationsret på, så ved sgu ikke helt om jeg tør, der er selvfølge et par tusinde eller tre at sparer, men går den i stykker efter 5 mdr. har man jo ingen penge sparet når man ingen reklamationsret har...

Hvad tænker i? Har i købt brugt, eller bevidst ikke gjort det??

Køb en ny og nyd den. - Og så kan du efterfølgende sælge den til 3-4.000 ligesom de andre "tosser".  Og så har du jo alligevel opnået at få dig en billig vogn ;-)

Anmeld

8. marts 2013

hansen1

Jeg har købt en brugt emmaljunge til 1600 kr. brugt til 1 barn, og havde ikk den mindste skramme nogen steder.. Tror det gælder om at være heldig.

Anmeld

8. marts 2013

Hailiesmom11

Vi købte også brugt.. det var dog godt nok ikke en emmaljunga..
Men den var nærmest ikke brugt og vi gav 2500 inkl alt tilbehør og den var kun brugt 2 mdr og nyprisen var 4700

Anmeld

8. marts 2013

mortilnoahogmelina

Jeg har selv en Emmaljunga barnevogn . Jeg gav selv godt 10000 kr for den fra ny med pusletaske og lift . Og fluenet regnslag . Jeg vil gerne sælge min når min lille pige er færdig med den . Jeg købte den i december 10 og brugte den planlagt 5 måneder til min dreng . Nu bruger min pige den . Men langt fra hver dag .
Jeg tror faktisk os jeg ville sætte min til 4000 kr . Du kan på ingen måde se min vogn er brugt . Den er simpelthen mit guld og det er kun mig som går med den . Latterligt måske . Men jeg vil bare ikk have der sker noget med den. :-)

Anmeld

12. marts 2013

optimistmor

jeg vil sige det er jo hvad sælger mener den er værd. man kan jo altid byde. jeg har eks en scandia til salg. denne med dunlopillo madrasser til både vogn og lift brugt ca 1,5år med nyt stel så ingen lapper i hjul heller og når folk byder 2-300kr sys jeg det er skammeligt. så herfra har jeg sat en pris til 6300 incl "alt" til den lille ny af tilbehør det sys jeg er rimeligt... hermed puslekommode, skråstol, gåvogn, badekar, seng m madras pletfri, en ældre klapvogn og mm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.