To streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

BigHope13

Frk. K skriver:

Har luret på din profil og ja det er da mega fedt når det er noget i har kæmpet for!! Og fedt du bliver fulgt allerede, det giver lidt tryghed Og ikke mindst bekræftigelse som du selv siger, i at alt går som det skal. Fedt !

Torsdag? -Det er jo lige om lidt!!

Jeg glæder mig også!!

Lur du bare Hehe

ja det giver en stor tryghed, og nu vi har set hjertet blinke er man også lettet for en stund
ja det snart wehu. tiden går alligevel temmelig stærkt

skal du til lægen og have det bekræftet eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Frk. K

BigHope13 skriver:

Lur du bare Hehe

ja det giver en stor tryghed, og nu vi har set hjertet blinke er man også lettet for en stund
ja det snart wehu. tiden går alligevel temmelig stærkt

skal du til lægen og have det bekræftet eller?

Har egentlig tænkt at jeg ville vente med lægen og så få taget blodprøver og lavet vandrejournal samtidigt hvis det kan lade sig gøre...

Synes ikke jeg er i tvivl om at der sker noget derinde. Døjer lidt med "det hele" (kvalme, "menssmerter", træt og så klør jeg helt sindsygt på ryggen...hmmm??). Og så længe jeg føler der ikke er noget galt, så venter jeg, selvom jeg synes der er 100 år til. Og det er da ingen hemmelighed at jeg SÅÅ godt gad kigge derind snart...

Regner med at ringe til lægen sidst i næste uge og bestille tid.. 

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

Frk. K skriver:

Har egentlig tænkt at jeg ville vente med lægen og så få taget blodprøver og lavet vandrejournal samtidigt hvis det kan lade sig gøre...

Synes ikke jeg er i tvivl om at der sker noget derinde. Døjer lidt med "det hele" (kvalme, "menssmerter", træt og så klør jeg helt sindsygt på ryggen...hmmm??). Og så længe jeg føler der ikke er noget galt, så venter jeg, selvom jeg synes der er 100 år til. Og det er da ingen hemmelighed at jeg SÅÅ godt gad kigge derind snart...

Regner med at ringe til lægen sidst i næste uge og bestille tid.. 

jeg har også først ringet til lægen igår og bestilt tid, er 6+6 idag,
selvfølgelig er det rart at få det bekræftiget ved en, men ja de kan jo ikke gøre så meget ved en før man skal have lavet vandrejounal alligevel,
og når du har fået positive tests samt de symptomer er der jo ikke så meget at rafle om
ja tiden må dælme gerne gå lidt stærkere her i starten,

Anmeld

15. marts 2013

Frk. K

BigHope13 skriver:

jeg har også først ringet til lægen igår og bestilt tid, er 6+6 idag,
selvfølgelig er det rart at få det bekræftiget ved en, men ja de kan jo ikke gøre så meget ved en før man skal have lavet vandrejounal alligevel,
og når du har fået positive tests samt de symptomer er der jo ikke så meget at rafle om
ja tiden må dælme gerne gå lidt stærkere her i starten,

Det er lige præcis det jeg tænker. Og lægens tests er jo de samme! Så jeg må væbne mig med tålmodighed lidt endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.