To streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Frk. K

Takker og i lige måde
Tror nu også nok den skal blive der, men når jeg nu er helt uden symptomer, så er det lidt sværere at forholde sig til, så har besluttet at give den små 14 dage inden jeg ringer til lægen, for så er de allerallermest kritiske dage da overstået :-) Men nu er det også første gang jeg er gravid, så er nok en smule overnervøs, for jeg aner jo ikke hvad der er normalt.

Jeg blev også ret overrasket over at være gravid - på trods af, at vi havde forsøgt i et halvt år, så sådan skal det nok være

Jeg har heller ikke ringet til lægen endnu, venter til der skal tages blodprøve og laves vandrejournal. Synes ikke der er nogen grund til at tage derned endnu, når testen var SÅ positiv efter få sekunder osv. Lægens tests er jo "de samme" 

Bliver da ekstra spændende for jer når det er første gang!! Glæd dig! Og ikke mindst NYD det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Stivdie

Frk. K skriver:

Jeg har heller ikke ringet til lægen endnu, venter til der skal tages blodprøve og laves vandrejournal. Synes ikke der er nogen grund til at tage derned endnu, når testen var SÅ positiv efter få sekunder osv. Lægens tests er jo "de samme" 

Bliver da ekstra spændende for jer når det er første gang!! Glæd dig! Og ikke mindst NYD det!

Min grund til at vente er den samme, var ikke i tvivl om udslaget af testen, og så kan jeg lige så godt vente til det er ved at være tid at få lavet vandrejournal (anede ikke, man også skulle have taget en blodprøve der), så jeg ikke skal bruge mere tid end højst nødvendigt hos lægen!

Har også planlagt at nyde det i fulde drag, især nu hvor jeg stadig ikke har nogen former for ubehag
Men både kæresten og jeg glæder os altså til jeg begynder at bule og ligne en gravid, for lige nu er der stadig slet ingenting at se, jeg er ikke engang oppustet

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

Hvor er det bare fedt stort tillykke med det
så kan vi følges i gruppen.
Malene-termin 2 november

Anmeld

15. marts 2013

Frk. K

BigHope13 skriver:

Hvor er det bare fedt stort tillykke med det
så kan vi følges i gruppen.
Malene-termin 2 november

Yay, stort tillykke 

Jeg har termin 12. November 

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

Frk. K skriver:

Yay, stort tillykke 

Jeg har termin 12. November 

Tusind tak
Wee lækkert så vi jo forholdsvis tæt

Anmeld

15. marts 2013

Frk. K

BigHope13 skriver:

Tusind tak
Wee lækkert så vi jo forholdsvis tæt

Jep, dejligt!

kunne også være hyggeligt hvis flere turde melde sig herinde... 

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

Frk. K skriver:

J

Jep, dejligt!

kunne også være hyggeligt hvis flere turde melde sig herinde... 

Ja det kunne være skægt at se hvor mange vi er, mon ikke der kommer flere til som tiden går det jo stadig tidligt. der findes jo vist en del som ikke springer ud før diverse scanninger og lægebesøg er ovre

Anmeld

15. marts 2013

Frk. K

BigHope13 skriver:

Ja det kunne være skægt at se hvor mange vi er, mon ikke der kommer flere til som tiden går det jo stadig tidligt. der findes jo vist en del som ikke springer ud før diverse scanninger og lægebesøg er ovre

Det er meget tidligt ja... Den eneste grund til jeg turde skrive det herinde så tidligt er at der ikke er nogen som kender mig IRL 

Så er det lidt nemmere at fortælle tidligt!

Glæder mig bare til at komme noget længere og få det første lægebesøg klaret samt lavet vandrejournal! Så er det lidt mere "realistisk" 

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

Frk. K skriver:

Det er meget tidligt ja... Den eneste grund til jeg turde skrive det herinde så tidligt er at der ikke er nogen som kender mig IRL 

Så er det lidt nemmere at fortælle tidligt!

Glæder mig bare til at komme noget længere og få det første lægebesøg klaret samt lavet vandrejournal! Så er det lidt mere "realistisk" 

Jeg har det ligesom dig, man vil ikke sige det til alle mulige alligevel har man bare behov for at sige det til nogen og så er denne side jo fantastisk

ja nu har jeg selv været i behandling og derfor også været til to scanninger allerede. og det er bare dejlig bekræftende at alt går som det skal. og skal til lægen på torsdag og have lavet vandrejounal og Ihhh hvor jeg glæder mig.

Anmeld

15. marts 2013

Frk. K

BigHope13 skriver:

Jeg har det ligesom dig, man vil ikke sige det til alle mulige alligevel har man bare behov for at sige det til nogen og så er denne side jo fantastisk

ja nu har jeg selv været i behandling og derfor også været til to scanninger allerede. og det er bare dejlig bekræftende at alt går som det skal. og skal til lægen på torsdag og have lavet vandrejounal og Ihhh hvor jeg glæder mig.

Har luret på din profil og ja det er da mega fedt når det er noget i har kæmpet for!! Og fedt du bliver fulgt allerede, det giver lidt tryghed Og ikke mindst bekræftigelse som du selv siger, i at alt går som det skal. Fedt !

Torsdag? -Det er jo lige om lidt!!

Jeg glæder mig også!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.