Stivdie skriver:
Jo tak, det må du gerne
Det er lidt fjollet, testede positivt i søndags og har stadig nærmest ikke fattet det, så er stadig bange for at den pludselig "forsvinder" og jeg får mens 
Jeg regner også med at gøre det officielt herinde i løbet af 14 dages tid, men det er stadig ikke mere hemmeligt end at jeg jo glad og gerne fortæller det til dem jeg snakker med herinde 
Har du fået en masse symptomer? Jeg kan ingen forskel mærke eller se ud over udebleven mens og to meget tydelige streger på en test 
Ej hvor fedt! Tillykke! Er sikker på den nok skal blive der, men ja tanken er nok altid i baghovedet!
Jeg testede positiv sidste onsdag, om eftermiddagen. Havde egentlig ikke planlagt at teste der, selvom jeg skulle have min mens om tirsdagen, men havde så underlige mens-agtige smerter... Blev sindsygt overrasket. Underligt når nu det var SÅ planlagt 
Ja må sige jeg er lidt overrasket over symptomerne, har nogle dage døjet med frygtelig kvalme, fx idag, fra morgen til om eftermiddagen. Ingen appetit, hvilket er særdeles unormalt her
men er selvfølgelig heller ikke vant til at rende rundt med kvalme 
Har også menslignende smerter nogle dage, går ud fra det er små begyndende ligamentsmerter..
Da jeg var gravid med vores søn havde jeg INGEN symptomer overhovedet... Først langt senere fik jeg mange ligamentsmerter..
Mærkeligt det kan være så forskelligt.
men to tydelige streger er jo det vigtigste 

Anmeld