baby.dk møde i kolding dato afstemning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

Sweet1978

har med vilje ventet med tilmeldning...til vi kommer tættere på...men  vi kan da starte nu...

louise  og elias
Heidi, Nadia og Danielle

i kan kopiere teksten så blir det nemmere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

eliasogmor

- skriver:

Vi kunne evt godt være friske, er det med eller uden mænd?

det bestemmer du helt selv.....

Anmeld

30. juli 2009

eliasogmor

- skriver:

ok, hvad gør andre?

detved jeg ikke endnu..

Anmeld

30. juli 2009

Sweet1978

- skriver:

ok, hvad gør andre?

Jeg kommer uden, men det er fordi han arbejder

Anmeld

4. august 2009

eliasogmor

hej tøser..det ser ikke ud som om det er stemning for træffet,,så skal vi ikke aflyse????

Anmeld

4. august 2009

Sweet1978

eliasogmor skriver:

hej tøser..det ser ikke ud som om det er stemning for træffet,,så skal vi ikke aflyse????

Jeg havde i al fald tænkt at kom der ikke flere ville jeg ikke køre så langt efter det, men har også tænkt om folk bare ikke er opmærksomme på tilmeldingen fordi den ikke er i en seperat tråd, men en overskrift folk bliver opmærksomme på... Skal vi ikke lige give det et go, du eller jeg kan jo kopiere indlægget med vores tilmelding over i en ny tråd og så se hvad der sker.

Anmeld

4. august 2009

eliasogmor

Sweet1978 skriver:

Jeg havde i al fald tænkt at kom der ikke flere ville jeg ikke køre så langt efter det, men har også tænkt om folk bare ikke er opmærksomme på tilmeldingen fordi den ikke er i en seperat tråd, men en overskrift folk bliver opmærksomme på... Skal vi ikke lige give det et go, du eller jeg kan jo kopiere indlægget med vores tilmelding over i en ny tråd og så se hvad der sker.

vi ka joo prøve....

Anmeld

4. august 2009

Mor til Frederic og Freya

altså her har det stået i vores kallender siden dagen blev fastlagt...

vi er klar...

Anmeld

4. august 2009

Sweet1978

eliasogmor skriver:

vi ka joo prøve....

Ok gør du det? jeg har før oprettet et indlæg som så er lavet af en anden i samme sekund også føler man sig dum, så vi skal bare lige være enige. vi skal jo så have frederic moar på hun har kommenteret efter mig

Anmeld

6. august 2009

Sweet1978

Sweet1978 skriver:

Ok gør du det? jeg har før oprettet et indlæg som så er lavet af en anden i samme sekund også føler man sig dum, så vi skal bare lige være enige. vi skal jo så have frederic moar på hun har kommenteret efter mig

Nå nu gør jeg det så må vi se om jeg bliver til grin for at dobbeltoprette en tråd (igen) men kan ikke se du har oprettet noget i al fald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.