baby.dk møde i kolding dato afstemning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2009

eliasogmor

sbs78 skriver:

jeg og kristina v kommer desværrer ikke den 15 Aug vi er begge til bryllup

hmm.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

eliasogmor

hmm..hva siger folk så til den 23 august....

Anmeld

24. juni 2009

Sweet1978

Tja hvis man bare tager den dag der er stemt mest på er det d. 15, men mange ønskede jo en søndag så hvis vi skal tage en søndag der er stemt mest på er det jo d. 2. eller 23., men man kan selvfølgelige ikke tilgode se alle...

Anmeld

24. juni 2009

Kristina V

Jeg stemmer helt klart på den 23 da Sidsel og jeg ikk kan den 15-16..

Men Lulle hvis det bliver den 23, ska vi så ikk grille? Så dem som ikk kan nå det må komme efter??

Anmeld

24. juni 2009

Sweet1978

eliasogmor skriver:

hmm..hva siger folk så til den 23 august....

super med d. 23 der kan jeg også have begge børn med.

Anmeld

24. juni 2009

MetteT

Den 23. er også helt i orden med mig..

Anmeld

25. juni 2009

eliasogmor

Kristina V skriver:

Jeg stemmer helt klart på den 23 da Sidsel og jeg ikk kan den 15-16..

Men Lulle hvis det bliver den 23, ska vi så ikk grille? Så dem som ikk kan nå det må komme efter??

så slår mor her i bordet.... det blir den 23 august kl 11, for dem der gerne vil grille..og så kan man bare komme....

og folkens ved i hva....skal i skole kl 8, have morgenmad, have vejledning en time og så er der ferie til den 17 august...skønt....

Anmeld

25. juni 2009

Kristina V

Lækker lulle...
Men ved du hvad? Jeg har været i Blåvand hele denne uge, og når det har været for varmt, er vi hoppet i vores indendeøres pool.. SKØNT!!
Om lidt vil vi en tur i zoo, og så ned og shoppe efter..
I aften ska vi ud og spise på en lækker resturante sammen med mine forældre. Så jeg synes slet ikk det er snyd du har ferie. Det gør jeg førsr når min er slut om 3 uger...

Anmeld

25. juni 2009

eliasogmor

Kristina V skriver:

Lækker lulle...
Men ved du hvad? Jeg har været i Blåvand hele denne uge, og når det har været for varmt, er vi hoppet i vores indendeøres pool.. SKØNT!!
Om lidt vil vi en tur i zoo, og så ned og shoppe efter..
I aften ska vi ud og spise på en lækker resturante sammen med mine forældre. Så jeg synes slet ikk det er snyd du har ferie. Det gør jeg førsr når min er slut om 3 uger...

ja ja ja ja ja ja ja ja.....vi skal da også ud til en pool hele weekenden..ha ha

Anmeld

25. juni 2009

Leneur

Så må jeg satse på at 3. jydemøde også bliver en realitet, for jeg må desværre melde pas i denne omgang men i må ihvertfald hygge jer alle sammen.
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.