baby.dk møde i kolding dato afstemning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2009

Sweet1978

Leneur skriver:

Så må jeg satse på at 3. jydemøde også bliver en realitet, for jeg må desværre melde pas i denne omgang men i må ihvertfald hygge jer alle sammen.
Knus

Der skal nok komme flere møder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Kristina V

eliasogmor skriver:

ja ja ja ja ja ja ja ja.....vi skal da også ud til en pool hele weekenden..ha ha

Rigtig træls lille detalje..
Efter en tur i zoo tog vi ned i byen og spise frokost og shoppede, da vi så kom hjem lå der en seddel om de har ændret klor indholdet i poolen så vi må først benytte det efter kl 21.
vi havde bare sådan glædet os til at komme i, og line sagde -bade plask bade plask- hele tiden.. Så vi venter og venter her...

Fik dog købe nogle lækre ting i byen..

Anmeld

25. juni 2009

sbs78

Kristina V skriver:

Rigtig træls lille detalje..
Efter en tur i zoo tog vi ned i byen og spise frokost og shoppede, da vi så kom hjem lå der en seddel om de har ændret klor indholdet i poolen så vi må først benytte det efter kl 21.
vi havde bare sådan glædet os til at komme i, og line sagde -bade plask bade plask- hele tiden.. Så vi venter og venter her...

Fik dog købe nogle lækre ting i byen..

Og du siger at jeg bruger mange penge

Ej hvor det lyder som om i bare hygger jer

Anmeld

25. juni 2009

Kristina V

sbs78 skriver:

Og du siger at jeg bruger mange penge

Ej hvor det lyder som om i bare hygger jer

Gør vi også kan jeg love dig for Er bare blevet mega snottet
´Men var os til Sct. hans på stranden med et par tusind mennesker, og der blæste det dog en del..
Men nu nærmer klokken sig 21, så jeg vil gøre mig parat til at springe i poolen

Anmeld

25. juni 2009

Ox.

eliasogmor skriver:

så slår mor her i bordet.... det blir den 23 august kl 11, for dem der gerne vil grille..og så kan man bare komme....

og folkens ved i hva....skal i skole kl 8, have morgenmad, have vejledning en time og så er der ferie til den 17 august...skønt....

Lyder som en lækker plan, min venindes polterabend er d. 15, HVIS jeg overhovedet er med der, kommer an på hvor sent lillepigen vil ud, så er helt med på d. 23!

Anmeld

1. juli 2009

Mor til Frederic og Freya

ej altså.. går sg glip af del efter begyndt på arbejde efter barsel..

Er der stadig plads på den 23 august? og hvor er det henne.. Vi bor selv i ferdericia...

Anmeld

1. juli 2009

petersmor

eliasogmor skriver:

så slår mor her i bordet.... det blir den 23 august kl 11, for dem der gerne vil grille..og så kan man bare komme....

og folkens ved i hva....skal i skole kl 8, have morgenmad, have vejledning en time og så er der ferie til den 17 august...skønt....

Super med en slag kraftig kvinde
Jeg melder fra da jeg jo som skrevet arbejder hveranden weekend
Ha en super hyggelig dag
Knus Hanne

Anmeld

1. juli 2009

eliasogmor

Frederic's moar skriver:

ej altså.. går sg glip af del efter begyndt på arbejde efter barsel..

Er der stadig plads på den 23 august? og hvor er det henne.. Vi bor selv i ferdericia...

ja det er det ,,,den 23 august.. kl 11..i lgeparken kolding..

Anmeld

27. juli 2009

Sweet1978

Nu har jeg ikke lige fulgt med på baby, pga. ferie mm. er der nogen tilmelding til dette arrangement? eller møder vi bare op? og hvordan finder vi hinanden? jeg kender slet ikke stedet.

Prøver lige her der var ingen svar på min egen tråd....

Anmeld

29. juli 2009

eliasogmor

Sweet1978 skriver:

Nu har jeg ikke lige fulgt med på baby, pga. ferie mm. er der nogen tilmelding til dette arrangement? eller møder vi bare op? og hvordan finder vi hinanden? jeg kender slet ikke stedet.

Prøver lige her der var ingen svar på min egen tråd....

har med vilje ventet med tilmeldning...til vi kommer tættere på...men  vi kan da starte nu...

louise  og elias

i kan kopiere teksten så blir det nemmere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.