Er Jeres mor altvidende? Bruger I hende som børneeksperten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

AlberteSophie

Nej! Min mor er på ingen måde min rollemodel, men udover det kan jeg tiltider tá mig selv i at gøre ting som min far også gjorte. 

Jeg ringer ikke til nogen af mine forældre/sviger, jeg gør det på min egen måde, og det fungere bedst her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

dpb

Jeg gør ikke nøjagtigt det samme som, mine forældre gjorde men i store træk, gør jeg nok en del af det alligevel, da jeg absolut i store træk har været glad for den opdragelse jeg selv har fået

Min mor og jeg har et super godt forhold, og snakker da med min mor om det hvis der er noget jeg er i tvivl om eller søger bekræftelse i at det er det rigtige jeg/vi gørdet meste er vi enige om så der er ikke så meget der der hvor jeg kan vende det døve øre til er nok ved min svigerfamilie og så til dels også min egen far, da jeg bla. ikke er enig med ham på alle punkter når jeg ser hvilken opdragelse mine halvsøskende får der kan man godt se at det har været min mor der har været primær i min opdragelse

Qnuz

Anmeld

6. marts 2013

Maja88

Lige når det kommer til feber/sygdom så bruger jeg hende..

Eller ren utilfredshed ved prinsessen.. men der er godt nok maaaange ting vu er uenige om

Anmeld

6. marts 2013

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Gør I som Jeres mor gjørde, da I var små....?

Får i mange råd fra Jeres mor?

Putteritualet, søvn, mad, børnepasning, syge børn

Nej det har jeg ikke brug for 

Desuden er vi meget forskellige og min mor gjorde tingene anderledes end jeg gør, så vil ikke have nogen skal blande sig selvom de bare gør alligevel... men så får de også besked at nu er det jo faktisk mit barn og ikke deres 

Men kan skam sagtens sidde og snakke med min mor eller svigermor om forskellige ting, bare ikke sikkert vi er enige hehe 

Anmeld

6. marts 2013

Janni.

Tør ikke stole på min mor på det område. Hun har haft to hjerneblødninger, og det har gjort så meget ved hende. Feks mener hun bestemt at vi bør vaske vores dreng bag forhuden.

Det gør vi dog ikke. Han er lige straks 2 år.

Anmeld

6. marts 2013

Mettefpigen

Jeg bruger min mor meget... Spørger hende til råds når jeg har brug for det, og bruger de råd som jeg mener jeg kan bruge :-)

Anmeld

6. marts 2013

CaWi

Min mor og jeg har et rigtig godt forhold, og jeg mener at hun og min far har gjort det godt med deres tre børn.
Derfor er det for mig naturligt at spørge min mor til råds, når der er noget jeg er i tvivl om, eller søger bekræftelse

Anmeld

6. marts 2013

Jibbe

Nej ikke rigtigt. Ved jeg gør en del ting som min mor ville have gjort på samme måde, men ringer ikke til hende for råd. Hun er desværre ikke altid helt frisk mere pga sygdom. Så jeg gør mit bedste efter mine egne instinkter og søger ellers mest råd på en anden side der hedder slyngebarn. Det er der de kommer nærmest min opdragelsesmetode og hvor jeg får flest brugbare råd. Næst efter er herinde hvor jeg har været længst tid og bestemt også får mange fine råd med på vejen

Anmeld

6. marts 2013

maryjane

Nej, det er i hvert fald meget begrænset.

Anmeld

6. marts 2013

lycly

Både og Spørger hende tit til råds, men hun er ikke altvidende, det er mange år siden efterhånden hun havde småbørn Men jeg bruger hende meget til at "læsse af" når min datter har perioder hvor hun er krop umulig. Der er det rart at snakke med en der har prøvet det, og jeg har ikke nogen veninder med ældre børn end mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.