Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej! Min mor er på ingen måde min rollemodel, men udover det kan jeg tiltider tá mig selv i at gøre ting som min far også gjorte.
Jeg ringer ikke til nogen af mine forældre/sviger, jeg gør det på min egen måde, og det fungere bedst her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg gør ikke nøjagtigt det samme som, mine forældre gjorde men i store træk, gør jeg nok en del af det alligevel, da jeg absolut i store træk har været glad for den opdragelse jeg selv har fået
Min mor og jeg har et super godt forhold, og snakker da med min mor om det hvis der er noget jeg er i tvivl om eller søger bekræftelse i at det er det rigtige jeg/vi gørdet meste er vi enige om så der er ikke så meget der der hvor jeg kan vende det døve øre til er nok ved min svigerfamilie og så til dels også min egen far, da jeg bla. ikke er enig med ham på alle punkter når jeg ser hvilken opdragelse mine halvsøskende får der kan man godt se at det har været min mor der har været primær i min opdragelse
Qnuz
Lige når det kommer til feber/sygdom så bruger jeg hende..
Eller ren utilfredshed ved prinsessen.. men der er godt nok maaaange ting vu er uenige om
Anonym skriver: Gør I som Jeres mor gjørde, da I var små....? Får i mange råd fra Jeres mor? Putteritualet, søvn, mad, børnepasning, syge børn
Gør I som Jeres mor gjørde, da I var små....?
Får i mange råd fra Jeres mor?
Putteritualet, søvn, mad, børnepasning, syge børn
Nej det har jeg ikke brug for
Desuden er vi meget forskellige og min mor gjorde tingene anderledes end jeg gør, så vil ikke have nogen skal blande sig selvom de bare gør alligevel... men så får de også besked at nu er det jo faktisk mit barn og ikke deres
Men kan skam sagtens sidde og snakke med min mor eller svigermor om forskellige ting, bare ikke sikkert vi er enige hehe
Nej, det er i hvert fald meget begrænset.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128