Er Jeres mor altvidende? Bruger I hende som børneeksperten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.456 visninger
40 svar
6 synes godt om
6. marts 2013

Anonym trådstarter

Gør I som Jeres mor gjørde, da I var små....?

Får i mange råd fra Jeres mor?

Putteritualet, søvn, mad, børnepasning, syge børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Nix.

:-)

Anmeld

6. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej ik så meget! Vh stine

Anmeld

6. marts 2013

Bshizzle

Nej ... 

Dog har jeg en ekstrem pædagogisk Svigerfamilie... Så Svigermor vil MEGET gerne blande sig i alt 

Dog er vi gode til at følge vores egne metoder 

Anmeld

6. marts 2013

Lise

Anonym skriver:

Min mor er rigtig god til børn i alle størrelser, men da vi er meget forskellige, gør vi jo også ting på forskellige måder.

Jeg synes ikke jeg har brugt hende som børneekspert. Jeg har brugt hende da vores ældste søn som lille konstant havde noget med ørerne, og hun er øre-næse-hals-sygeplejerske.

Selvom min mor er god til børn, så var der også nogle ting hun tacklede forkert. F.eks. det at jeg ikke ville spise. Her gav hun mig hvad jeg ville have igennem hele min barndom, for at få mig til at spise NOGET. Min yngste søn er på samme måde, og jeg forstår hvorfor hun gjorde som hun gjorde, men jeg vil forsøge at lade være med at gøre samme fejl

Anmeld

6. marts 2013

Dinna88

Jeg er 100 % sikker på, at jeg kommer til at gå til min søster frem for min mor Så svaret må være nej, men ikke fordi jeg ikke mener, at min mor er kompetent eller fordi hendes råd ikke kan bruges. 

Anmeld

6. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nixen bixen. Kunne aldrig finde på at spørge min mor til råds om selv den mest simple ting, og jeg gør absolut ikke, som hun gjorde, da vi var små.

Anmeld

6. marts 2013

mulle85

jeg kan sagtens finde på og spørge min mor til råds, dog gør jeg tingene på min måde, men har selv fået en fantastisk opdragelse og synes min mor er den bedste mor i verden!

Anmeld

6. marts 2013

L&V

Bshizzle skriver:

Nej ... 

Dog har jeg en ekstrem pædagogisk Svigerfamilie... Så Svigermor vil MEGET gerne blande sig i alt 

Dog er vi gode til at følge vores egne metoder 

Ej hvor sjovt sådan er det os her.. Ih sådan en svigermor er dejlig at have, øh not

Anmeld

6. marts 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg blev overrasket over hvor mange instinkter man egentlig har, når man står med en nyfødt, men det første års tid brugte jeg min mor hvis jeg var i tvivl.

Men slet ikke mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.