Afstemning - pigenavn med L

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Trouble

Maja84 skriver:

Så må du jo skrive hvis man ikke må kommentere på din tråd. Jeg skrev i forhold til navnene og da jeg ikke synes så meget om nogen af dem, stemte jeg blankt og gjorde opmærksom på dette, keg skrev da hverken de var grimme eller andet om dem

Whatever har længe været et flabet og provokerende ord, og hvis du var så ligeglad, hopper man jo bare over. Du brokker dig jo ikke hvis folk siger det er smukke navne selvom det jo heller ikke er det du direkte spørger om.

Hvis man ikke vil høre folks mening om nogle navne, skal man ikke spørge efter den, for det er da så individuelt hvad vi synes om, og hvad jeg har læst af dit tidligere indlæg, er du jo netop meget vild med meget unikke og specielle navne som andre ikke bruger, pog derfor vil folk jo også have en mening

Hvornår har jeg sagt jeg ikke vil høre folks mening? Jeg siger bare whatever fordi du ikke kan lide dem? Er det meget svært? Jeg kunne også have skrevet nå

Jeg har heller ikke på noget tidspunkt sagt du har sagt at navnene er grimme

Og JA, DU MÅ GERNE SYNES AT NAVNENE ER GRIMME

Jeg forslår ikke navnene hvis jeg synes de er grimme, det er rigtigt. Så selvfølgelig ville jeg blive glad hvis du sagde de var smukke. Men i grunden er jeg også ligeglad med det, for det er slet ikke det det handler om. Det handler om det ene frem for det andet.

Det er det samme som hvis jeg spørg, hvad synes I jeg skal lave til aftensmad, kylling i spinat eller svinekoteletter? Så skriver du (eller en anden) Jeg kan ikke lide svinekoteletter og kylling i spinat......

Det er sådan lidt 'nå, whatever med hvad du kan lide, det er ikke dig der skal spise det.' (men det betyder jo ik at jeg bliver fornærmet over din kommentar, det virker bare lidt random og random kan jo også være godt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Hyuna skriver:

lol

Anmeld

6. marts 2013

Kløver

Hyuna skriver:

Hvornår har jeg sagt jeg ikke vil høre folks mening? Jeg siger bare whatever fordi du ikke kan lide dem? Er det meget svært? Jeg kunne også have skrevet nå

Jeg har heller ikke på noget tidspunkt sagt du har sagt at navnene er grimme

Og JA, DU MÅ GERNE SYNES AT NAVNENE ER GRIMME

Jeg forslår ikke navnene hvis jeg synes de er grimme, det er rigtigt. Så selvfølgelig ville jeg blive glad hvis du sagde de var smukke. Men i grunden er jeg også ligeglad med det, for det er slet ikke det det handler om. Det handler om det ene frem for det andet.

Det er det samme som hvis jeg spørg, hvad synes I jeg skal lave til aftensmad, kylling i spinat eller svinekoteletter? Så skriver du (eller en anden) Jeg kan ikke lide svinekoteletter og kylling i spinat......

Det er sådan lidt 'nå, whatever med hvad du kan lide, det er ikke dig der skal spise det.' (men det betyder jo ik at jeg bliver fornærmet over din kommentar, det virker bare lidt random og random kan jo også være godt)

Jeg har ikke sagt navnene var grimme, eller at jeg synes de er grimme.

Du tager jo åbenbart meget på vej, og har vist forklaret rigeligt hvorfor jeg synes whatever er et flabet svar

Og hvis nogle spørger hvad jeg bedst kan lide, så svarer jeg ud fra det. Spørgsmålet siger jo hvad kan du bedst lide, og havde der stået 2 ting jeg ikke brød mig om havde du fået samme svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.