Afstemning - pigenavn med L

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Trouble

Synes seriøst ik der er nogen grund til at sige man ikke kan lide navnene - det ville være det samme som hvis jeg linkede 2 sange op af mig der sang og spurgte hvilken der var bedst og så folk skriver at jeg synger dårligt.

Jeg ved godt I også skriver på andres tråde at I ikke kan lide navnene (hvis det er nogle navne i ikke kan lide)

det kunne jeg måske også gøre, men så vil det blive en hel masse indlæg eftersom jeg måske synes JERES navne er grimme/ikke lige mig)

Måske kan man ikke lide navnene fordi det ikke er nogen man har hørt 1 mio gange som f.eks Benjamin eller Kasper.

Og hvis det er flabet at skrive 'whatever', så betyder det jo bare at JEG ikke har ret til at fortælle min mening om hvad jeg synes om, at man ikke kan lide de navne.

Man kan også lære at kunne lide, i stedet for at holde fast på man ikke kan lide alt det nye og ukendte.

Be positive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

maryjane

Maja84 skriver:

Synes da folk ofte svarer sådan, og flere andre har da også svaret de ikke synes om dem. Jeg har intet negativt skrevet om navnene, gjorde bare opmærksom på jeg havde stemt blankt, derfor blev jeg også bare sådan lidt. Det er da langt fra alle som synes om mine ungers navne, og vi kan jo ikke alle være lige begejstrede for de samme navne, men ville da også være kedeligt

Når man svarer er man jo altså også med til at oppe tråden så andre kan give deres svar og mening

Vi ser det nok bare lidt forskelligt. Jeg tager som sagt tingene personligt, og kunne nemt komme til at forstå det som "Ej jeg kan ikke li' de navne du har valgt, og det har jeg bare behov for at du skal vide"-agtigt. Haha føler ikke det gir mening det jeg har skrevet... Anyway, så længe det ikke var ment sådan er det jo ok

Anmeld

6. marts 2013

Miss Church

EmilieKB skriver:

hvordan laver man sådan en afstemning?

Det gør man der, hvor man opretter en ny tråd

Hvis du ruller ned på siden, når du har skrevet en tekst, kommer der i højre side en mulighed for at lave en afstemning Når du har udfyldt den, trykker du bare opret

Anmeld

6. marts 2013

Kløver

Hyuna skriver:

Synes seriøst ik der er nogen grund til at sige man ikke kan lide navnene - det ville være det samme som hvis jeg linkede 2 sange op af mig der sang og spurgte hvilken der var bedst og så folk skriver at jeg synger dårligt.

Jeg ved godt I også skriver på andres tråde at I ikke kan lide navnene (hvis det er nogle navne i ikke kan lide)

det kunne jeg måske også gøre, men så vil det blive en hel masse inlæg eftersom jeg måske synes JERES navne er grimme/ikke lige mig)

Måske kan man ikke lide navnene fordi det ikke er nogen man har hørt 1 mio gange som f.eks Benjamin eller Kasper.

Og hvis det er flabet at skrive 'whatever', så betyder det jo bare at JEG ikke har ret til at fortælle min mening om hvad jeg synes om, at man ikke kan lide de navne.

Man kan også lære at kunne lide, i stedet for at holde fast på man ikke kan lide alt det nye og ukendte.

Be positive

Så må du jo skrive hvis man ikke må kommentere på din tråd. Jeg skrev i forhold til navnene og da jeg ikke synes så meget om nogen af dem, stemte jeg blankt og gjorde opmærksom på dette, keg skrev da hverken de var grimme eller andet om dem

Whatever har længe været et flabet og provokerende ord, og hvis du var så ligeglad, hopper man jo bare over. Du brokker dig jo ikke hvis folk siger det er smukke navne selvom det jo heller ikke er det du direkte spørger om.

Hvis man ikke vil høre folks mening om nogle navne, skal man ikke spørge efter den, for det er da så individuelt hvad vi synes om, og hvad jeg har læst af dit tidligere indlæg, er du jo netop meget vild med meget unikke og specielle navne som andre ikke bruger, pog derfor vil folk jo også have en mening

Anmeld

6. marts 2013

Kløver

maryjane skriver:

Vi ser det nok bare lidt forskelligt. Jeg tager som sagt tingene personligt, og kunne nemt komme til at forstå det som "Ej jeg kan ikke li' de navne du har valgt, og det har jeg bare behov for at du skal vide"-agtigt. Haha føler ikke det gir mening det jeg har skrevet... Anyway, så længe det ikke var ment sådan er det jo ok

Det er ok, og det var ikke skrevet for at fornærme ts

Anmeld

6. marts 2013

AnthonsMor

EmilieKB skriver:

Når du opretter et emne, så kan du scrolle lidt ned, også i højre side er der noget med afstemning

Synes da lige du fortjener svar på dit spørgsmål i stedet for et "lol"

Anmeld

6. marts 2013

Kløver

EmilieKB skriver:

Når du laver indlægget og scroller lidt ned, kommer det i højre side. Der er til overskrift og 2 svarmuligheder, hvor man kan tilføje flere, og så kan du vælge om man kun kan svare på en mulighed, eller flere

Anmeld

6. marts 2013

jydeinden

jeg må erkende at jeg ikke kan stemme på et af navnene da det ikke er min smag, så det blev en blank herfra

Anmeld

6. marts 2013

1990h

Hyuna skriver:

Lucca er et sødt pigenavn som både kan bruges til piger og drenge.

Lugia er et sødt pigenavn, dog lidt mere specielt end Lucca.

Hvad lyder bedst i din tunge?

Jeg kan bedst lide Lucca. Men kun til en dreng. det nok fordi min nevø hedder luka.

Det andet navn kan jeg på stående fod ikke lide. men hvis baby var kommet og jeg så babyen som hed lugia. var det sikkert noget helt andet. det svært at sætte en personlighed sammen med navnet lugia

Anmeld

6. marts 2013

LittleSteps

Jeg har stemt blankt . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.