Afstemning - pigenavn med L

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Trouble

K&S skriver:

Det var da et lidt flabet svar at komme med?

Hvad er der flabet over det? Hvis hun ik kan lide det er jeg ligeglad. Jeg gider da ik tvinge hende til at kunne lide det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

MorDk

Hyuna skriver:

Hvad er der flabet over det? Hvis hun ik kan lide det er jeg ligeglad. Jeg gider da ik tvinge hende til at kunne lide det

Det er da vildt flabet at skrive "Whatever"

Anmeld

6. marts 2013

morethanperfect

MorDk skriver:

Det er da vildt flabet at skrive "Whatever"

Helt vildt flabet ! .

Holda op ..  

Anmeld

6. marts 2013

K&S

Hyuna skriver:

Men du beder om andres mening, så kan du vel også respektere at ikke alle kan lide de navne, du spørger om - istedet for at blive fornærmet

Anmeld

6. marts 2013

K&S

Lucca er i mine ører et drengenavn og Lugia bryder jeg mig ikke om, så jeg har stemt blank

Anmeld

6. marts 2013

Fenja09

Hyuna skriver:

Lucca er et sødt pigenavn som både kan bruges til piger og drenge.

Lugia er et sødt pigenavn, dog lidt mere specielt end Lucca.

Hvad lyder bedst i din tunge?

Lucca lyder bedst hos mig, men ved ikke om jeg synes det mere er et drengenavn - selvom du skriver det kan bruges til begge. Jeg kalder min kammerats dreng det, som forkortelse af Lucas.

Lugia bryder jeg mig ikke om.

/Fenja

Anmeld

6. marts 2013

Pigent

Hyuna skriver:

Lucca er et sødt pigenavn som både kan bruges til piger og drenge.

Lugia er et sødt pigenavn, dog lidt mere specielt end Lucca.

Hvad lyder bedst i din tunge?

Hvis jeg skulle vælge et af dem så ville det blive Lucca.
Jeg er ikke ret vild med nogen af navne. 

Jeg kan godt lide navne Filucca og Malucca

Anmeld

6. marts 2013

Trouble

Men du beder om andres mening, så kan du vel også respektere at ikke alle kan lide de navne, du spørger om - istedet for at blive fornærmet

Jeg er ikke fornærmet, det er bare en anden måde at sige 'nå' på eller 'okay'. Det er heller ikke ment flabet, ved ik lige hvorfor folk går så meget amok over ordet 'whatever'.

Tror måske folk skulle slappe af og lade være med at opfatte ting negativt, særligt når det slet ikke er det

Anmeld

6. marts 2013

lycly

Jeg har stemt Lucca, men bryder mig ikke om nogen af dem. Og synes faktisk at Lucca er et drengenavn, kender en dreng der hedder Luca. Lugia ville jeg ikke ane hvordan jeg skulle udtale, og tror at hun kommer til at skulle stave det maaaange gange i sit liv

Anmeld

6. marts 2013

Mokka

Hyuna skriver:

Jeg er ikke fornærmet, det er bare en anden måde at sige 'nå' på eller 'okay'. Det er heller ikke ment flabet, ved ik lige hvorfor folk går så meget amok over ordet 'whatever'.

Tror måske folk skulle slappe af og lade være med at opfatte ting negativt, særligt når det slet ikke er det

Det er vist lige som sms´er... Det kan opfattes forskelligt alt efter den tone man læser det med

Jeg har stemt Lugia. Jeg tænkte det skulle udtales Lucia, hvilket jeg synes er meget sødt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.