pusletaske vs. almindelig taske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har en rygsæk, jeg købte da den lille var 6 uger. Den er rigtig stor og med mange rum, hvilket var helt fantastisk, da ungerne begge brugte ble, og den lille skulle have ekstra tøj med rundt.

Jeg kan også godt lide, at den bare kan smækkes på ryggen, og så har man to hænder frie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Camillee

Jeg har en hjemmesyet en, som jeg er meget glad for 

- Jeg er dog ret vild med ByStrooms' taske "Edel" i mint

Anmeld

7. marts 2013

lilledittemor

Fru Christensen skriver:

Til min datter har vi altid brugt den pusletaske der fulgte med barnevognen. Men nu har jeg købt en alm. taske til lillebrors ankomst. Så jeg er sikker på at have nok plads til grej til dem begge to. Synes ikke pusletaskerne er så store. Og så synes jeg også at hvis man endelig finder en stor en, så er de hammer dyre. Er nok også lidt en nærrigrøv 

Så ja, her bruger vi fremover en alm. stor læddertaske, hvor der også er en masse gode rum i. Så man kan fordele tingene lidt. 

Jeg har ikke noget imod at give mange penge for den, hvis det bare er taskeEN... men har ikke rigtig kunne finde en jeg synes var fed samtidig med praktisk..

Anmeld

7. marts 2013

lilledittemor

Asta&Alfred skriver:

Hejsa

Jeg synes da bare du skal købe en stor almindelig taske som du synes er fed Det vigtigeste er jo bare at du kan have de ting med som du/I skal bruge på farten og det må da godt se godt ud:-)

Jeg har også prøvet at bestille en almindelig stor taske - så nu må jeg se når jeg modtager den, om den kan bruges

Jeg kan bare godt lide at alting er organiseret og ikke ligger i en stor bunke

Anmeld

7. marts 2013

lilledittemor

Amandas-mor skriver:

Jeg har altid brugt pusletaske og vil også gøre det her nu når lillebror lige om snart kommer.

Min væsentligste grund til det er at den kan spændes fast på barnevogn/klapvogn, og desuden at jeg har flaskebørn og derfor kan jeg bedre lide pusletasken, for der er lommer til flaskerne, så de ikke vælter rundt derinde

Det er også ret vigtigt for mig at den kan hænge på styret og helst sådan at den er nem at komme i og ikke er presset helt op ad vognen, eller køre rundt.

Jeg har også flaskebørn - man skal bare have så meget mere udstyr med

Anmeld

8. marts 2013

Mamalou

Jeg bruger begge dele, afhængig af hvad vi skal og hvilket humør jeg er i. Oftest bruger vi en pusletaske som er fra Katvig (i drengefarver) men bruger også min egen lædertaske, hvor bleerne m.m. kommes i en mini stoftaske, som er købt herinde Vores katvig pusletaske er rigtig fin til piger - i lilla, lyserøde og orangefarver  

http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/katvig-pusletaske-pink-30715p.html

vh. Louise

Anmeld

8. marts 2013

lilledittemor

Mamalou skriver:

Jeg bruger begge dele, afhængig af hvad vi skal og hvilket humør jeg er i. Oftest bruger vi en pusletaske som er fra Katvig (i drengefarver) men bruger også min egen lædertaske, hvor bleerne m.m. kommes i en mini stoftaske, som er købt herinde Vores katvig pusletaske er rigtig fin til piger - i lilla, lyserøde og orangefarver  

http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/katvig-pusletaske-pink-30715p.html

vh. Louise

Hvilken ministoftaske er det du bruger?

For jeg savner godt nok at gå rundt med min Burberry taske

Anmeld

8. marts 2013

Mamalou

Ditte_Marie skriver:

Hvilken ministoftaske er det du bruger?

For jeg savner godt nok at gå rundt med min Burberry taske

Den her

Der er lige plads til det mest nødvendige. Den er købt af "Fjolletrold" - mener jeg hun hedder. En bruger fra Baby.dk. Måske du kan lave/eller bestille en større model, når nu du skal have til to

Vh. Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.