pusletaske vs. almindelig taske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken slags bruger du som pusletaske?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.791 visninger
27 svar
12 synes godt om
5. marts 2013

lilledittemor

Hej piger

Jeg er på jagt efter en ny STOR pusletaske, da vi jo har lillesøster på vej. Men jeg er ret splittet - jeg vil gerne have en i hot pink, men det er sgu svært at finde.. så har overvejet at købe en almindelig stor taske og så bruge den som pusletaske.

Så ville jeg høre jer dejlige damer - HVAD GØR I?
OG HVORFOR?

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Ka+Ma=Be

Jeg bruger en pusletaske! Min højt elskede Storksak Elizabeth! 

Jeg valgte en pusletaske, da jeg godt kan lige at have tingene i system - og i tasken er der masser af rum, lommer og ting og sager. Jeg ville ikke trives med at have hele lortet i ét stort rum 

Anmeld

5. marts 2013

lilledittemor

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg bruger en pusletaske! Min højt elskede Storksak Elizabeth! 

Jeg valgte en pusletaske, da jeg godt kan lige at have tingene i system - og i tasken er der masser af rum, lommer og ting og sager. Jeg ville ikke trives med at have hele lortet i ét stort rum 

Den har jeg også kigget lidt på

Den er ALT FOR FED!
Jeg har dog ikke set den i virkeligheden, så synes at det er rigtig svært at bedømme om det er den rigtige..
Er den tung?
(Har kigget på ByStroom og de er godt nok tunge!)

Men jeg kan også godt lide at tingene er organiserede og ikke ligger hulter til bulter.. Især når jeg skal have ting til to ble børn..

Anmeld

5. marts 2013

modesty

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

Jeg er på jagt efter en ny STOR pusletaske, da vi jo har lillesøster på vej. Men jeg er ret splittet - jeg vil gerne have en i hot pink, men det er sgu svært at finde.. så har overvejet at købe en almindelig stor taske og så bruge den som pusletaske.

Så ville jeg høre jer dejlige damer - HVAD GØR I?
OG HVORFOR?

God aften

Jeg har aldrig haft en pusletaske og har aldrig savnet den. Fandt i stedet en stor lædertaske som jeg synes er fed og kan bruge i mange år fremover.

Jeg har haft pusletingene i en stofpose nede i tasken, så det var nemt at holde styr på.

Anmeld

5. marts 2013

lilledittemor

modesty skriver:

Jeg har aldrig haft en pusletaske og har aldrig savnet den. Fandt i stedet en stor lædertaske som jeg synes er fed og kan bruge i mange år fremover.

Jeg har haft pusletingene i en stofpose nede i tasken, så det var nemt at holde styr på.

EJ! det var godt nok en god idé med en pose med pusletingene i - så det også nemt lige at hive frem når det skal bruges.. godt tænkt!

Det vil jeg helt sikkert overveje.. Du har ikke savnet de mange lommer?

Anmeld

5. marts 2013

modesty

Ditte_Marie skriver:

EJ! det var godt nok en god idé med en pose med pusletingene i - så det også nemt lige at hive frem når det skal bruges.. godt tænkt!

Det vil jeg helt sikkert overveje.. Du har ikke savnet de mange lommer?

Nej, det har jeg ikke. Jeg har også altid kørt en ret simpel puslestil. Et par bleer, en stofklud og en frysepose med våde skumklude. Og da han var helt lille, en ekstra heldragt hvis han sked igennem. Det fylder ikke særlig meget. Og hvis der skulle mad med, har jeg haft en praktisk plastikbeholder a la Tupperware, eller et lille syltetøjsglas med mos.

Anmeld

5. marts 2013

lilledittemor

modesty skriver:

Nej, det har jeg ikke. Jeg har også altid kørt en ret simpel puslestil. Et par bleer, en stofklud og en frysepose med våde skumklude. Og da han var helt lille, en ekstra heldragt hvis han sked igennem. Det fylder ikke særlig meget. Og hvis der skulle mad med, har jeg haft en praktisk plastikbeholder a la Tupperware, eller et lille syltetøjsglas med mos.

Jeg kører det også ret simpelt.. Jeg gider ikke slæbe rundt på alle mulige unødvendige ting..

Anmeld

5. marts 2013

Ka+Ma=Be

Ditte_Marie skriver:

Den har jeg også kigget lidt på

Den er ALT FOR FED!
Jeg har dog ikke set den i virkeligheden, så synes at det er rigtig svært at bedømme om det er den rigtige..
Er den tung?
(Har kigget på ByStroom og de er godt nok tunge!)

Men jeg kan også godt lide at tingene er organiserede og ikke ligger hulter til bulter.. Især når jeg skal have ting til to ble børn..

Tung?!  Bum bum, alt er relativt hehe. Jeg synes ikke umiddelbart den er tung Men til gengæld er den nok for lille, når du har to blebørn?! 

Den har altid passet fint til os, størrelsesmæssigt, men også kun liiige.

Anmeld

5. marts 2013

lilledittemor

Ka+Ma=Be skriver:

Tung?!  Bum bum, alt er relativt hehe. Jeg synes ikke umiddelbart den er tung Men til gengæld er den nok for lille, når du har to blebørn?! 

Den har altid passet fint til os, størrelsesmæssigt, men også kun liiige.

Ja den vi kiggede på vejede over 1,5kg uden indhold.. Det synes jeg var meget

Ja, jeg skal bruge en del plads

Anmeld

5. marts 2013

Ciss

Jeg brugte en pusletaske som fulgte med barnevognen. Den passede lige til at hænge på styret. Nemt og dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.