pusletaske vs. almindelig taske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

FamilenStorm

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

Jeg er på jagt efter en ny STOR pusletaske, da vi jo har lillesøster på vej. Men jeg er ret splittet - jeg vil gerne have en i hot pink, men det er sgu svært at finde.. så har overvejet at købe en almindelig stor taske og så bruge den som pusletaske.

Så ville jeg høre jer dejlige damer - HVAD GØR I?
OG HVORFOR?

God aften

Nu ved jeg ikke hvor langt der er mellem dine børn..

Men her har vi også 2 stk blebørn, Alberte er dog 2 1/2 år.. Så her klare vi os fint med en almindeli pusletaske.. Det er ikke hendes få bleer og evt nattøj der fylder den ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

lilledittemor

FamilenStorm skriver:

Nu ved jeg ikke hvor langt der er mellem dine børn..

Men her har vi også 2 stk blebørn, Alberte er dog 2 1/2 år.. Så her klare vi os fint med en almindeli pusletaske.. Det er ikke hendes få bleer og evt nattøj der fylder den ud..

Bella er 18 måneder når lillesøster kommer.

Nej du har ret, det er ikke et par ekstra bleer der fylder. Men da Bella var
lille var der ikke altid plads til hendes ting.. Og det gider jeg ikke igen. Desuden er der ingen lynlås, så vi har før prøvet at tabe nogle ting - det duer ikke

Anmeld

6. marts 2013

Fru Christensen

Til min datter har vi altid brugt den pusletaske der fulgte med barnevognen. Men nu har jeg købt en alm. taske til lillebrors ankomst. Så jeg er sikker på at have nok plads til grej til dem begge to. Synes ikke pusletaskerne er så store. Og så synes jeg også at hvis man endelig finder en stor en, så er de hammer dyre. Er nok også lidt en nærrigrøv 

Så ja, her bruger vi fremover en alm. stor læddertaske, hvor der også er en masse gode rum i. Så man kan fordele tingene lidt. 

Anmeld

6. marts 2013

Asta&Alfred

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

Jeg er på jagt efter en ny STOR pusletaske, da vi jo har lillesøster på vej. Men jeg er ret splittet - jeg vil gerne have en i hot pink, men det er sgu svært at finde.. så har overvejet at købe en almindelig stor taske og så bruge den som pusletaske.

OG HVORFOR?

God aften

Hejsa

Jeg synes da bare du skal købe en stor almindelig taske som du synes er fed Det vigtigeste er jo bare at du kan have de ting med som du/I skal bruge på farten og det må da godt se godt ud:-)

Anmeld

6. marts 2013

tarkoflen

Hvis du overvejer en almindelig taske, kan du evt. overveje sådan organizer til tasker, de findes en masse forskellige slags, så måske også en, der lige passer til dig

http://www.amazon.co.uk/Betterware-Hand-Bag-Insert -Organiser/dp/B0036PVI8Y

Anmeld

6. marts 2013

FamilenStorm

Ditte_Marie skriver:

Bella er 18 måneder når lillesøster kommer.

Nej du har ret, det er ikke et par ekstra bleer der fylder. Men da Bella var
lille var der ikke altid plads til hendes ting.. Og det gider jeg ikke igen. Desuden er der ingen lynlås, så vi har før prøvet at tabe nogle ting - det duer ikke

Så bliver det også rart med en der er større

Havde også en stor taske til Alberte i sin tid.. Men lige nu kræver hun ikke så meget..

Anmeld

6. marts 2013

DitteFisk

Jeg har lige købt en lækker ByStroom pusletaske 

Anmeld

6. marts 2013

Tona

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

OG HVORFOR?

God aften

Jeg har altid brugt pusletaske og vil også gøre det her nu når lillebror lige om snart kommer.

Min væsentligste grund til det er at den kan spændes fast på barnevogn/klapvogn, og desuden at jeg har flaskebørn og derfor kan jeg bedre lide pusletasken, for der er lommer til flaskerne, så de ikke vælter rundt derinde

Anmeld

6. marts 2013

Tona

Ditte_Marie skriver:

EJ! det var godt nok en god idé med en pose med pusletingene i - så det også nemt lige at hive frem når det skal bruges.. godt tænkt!

Det vil jeg helt sikkert overveje.. Du har ikke savnet de mange lommer?

Du kan enda få sådan nogle særlige små tasker til pusleting (altså til at have en den store taske) og der kan man så folde dem ud så der er en lille pusleplade inden i

Anmeld

6. marts 2013

Malene76

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

OG HVORFOR?

God aften

Vi har en lille H2O taske som pusletaske.  Min mand synes ikke om tanken om en pusletaske som jo er designet til kvinder. Så det blev en alm.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.