"Nej i aften er det far der putter"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

Moma

Vi skiftes til at putte - ikke 50/50 - men vi skiftes til at putte. Vores den lille er ekstrem morsyg for tiden, og han kan også godt sige - nej mor skal putte - men hvis vi har sagt, at det er far, der putter, så er det ham der putter. Så siger vi til ham, at i dag er det far, der putter - og så er den ikke længere. Han kan godt græde lidt over det - og så er det, at jeg tænker om mig selv - onde mor, jeg kan da lige så godt putte.

Med hensyn til farmand derhjemme tænker jeg - han kan lige så godt komme ind i kampen nu og tage en "kamp". For det der med putningen er ikke den eneste "kamp", vi skal tage med vores børn - det fortsætter, om 10 - 15 år er det bare noget med, hvor længe man må være ude og hvor mange øl, man må drikke , så man kan lige så godt begynde med at stå fast nu - på en kærlig måde selvfølgelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

Moma

Mettefpigen skriver:

Hvis forældre ikk har aften arbejde, så tænker jeg om man ikk kan lave en aftale om at man spørger ungerne hvem der skal putte dem?...

Man skal måske også passe på med at spørge for meget. . .  Børn behøver ikke altid have et valg.

Anmeld

18. marts 2013

Mettefpigen

Moma skriver:

Man skal måske også passe på med at spørge for meget. . .  Børn behøver ikke altid have et valg.

Nej men lige der synes jeg det er okay....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.