MorDk skriver:
Jeg sidder her og kan høre Bassen få læst Godnat historie. Men han høre slet ikke efter for han kalder på mig med mellemrum. Han ville have jeg lagde ham i seng. Men i aften er det far der gør det. Jeg har brug for lige at sidde bare 10 minutter. De sidste 2 dage har jeg lagt begge unger... og tit og ofte er det mig, men jeg synes det er bedst vi skiftes lidt. Dog får jeg da lidt ondt i maven når han kalder og vil jeg have JEG lægger ham. MEN han skifter hurtigt. Så vil han ha far og så vil han have mor... så vi bliver nød til at bestemme hvordan og hvorledes. Nogle gange tænker jeg at hvis han virkelig så gerne vil have det er mig... er det så synd at vi ikke imødekommer hans ønske? Jeg kan ikke altid lige finde ud af det... Men nu har vi besluttet at det er far i aften og så holder vi ved. Alt andet ville være dumt og super synd og forvirrende. Hjælp mig lidt her... nogle gode råd? Det kan og skal ikke ALTID være mig der lægger ham...
Hvad mener I?
Mit andet problem er at min kæreste ik orker de "kampe" og han mener jeg lige så godt fra start bare kunne lægge ham så der ikke bliver "ballade". Jeg mener det er "vattet" at sige sådan for det er fordi han ik magter "balladen" og jeg sys at som far kan han lige så godt lægge unger som jeg kan. Sådan er det med mange ting. Han orker ikke "kampene" SUK!
Her er det lige omvendt.. Her er det far der skal putte... Men Alberte er også FARS pige.. En engang i mellem får jeg lov at putte hende, men far er nu favorit..
Lige pt har vi ikke rigtig nogle kampe omkring det, da det også bare er lettest at det er far der putter, nu hvor lillemanden spiser i tide og i utide...
Men tror det er en god ide at holde fast i at nu er det mor, eller nu er det far, at han ligger og kalder kam jo også skyldes at han bare prøver af for at se hvor meget der skal til for at mor komme springende.. De er jo snu de små poder

Og at kæresten ikke "orker kampen" - Det er da bare en dårlig undskyldning fordi han hellere vil sidde i sofaen
Anmeld