Anonym skriver:
Den er renlig. Det er den eneste gang den har tisset og det var på størrelse med to tyvere,
Min mand går en halv time med han fra 4:30 til 5 i skoven hvor den løber selv rundt imens, og jeg går omkring 1 5 - 30 min kl kvart i seks til 6-6.15
Vi gør alt for at aktivere ham inden vi kører og alt det du skriver ved jeg godt da jeg har haft hvalp før..
jeg må have læst det forkert angående renlighed

Jamen jeg tror ikke der andet for end at blive ved og blive ved.
vi havde også et kort tidspunkt hvor vores hvalp var i bur da hun ødelagde en væg. (staffordshire bullterrier, meget aktiv:p).
Vi gjorde alt. og jeg mener alt. vi gik ture, vi kørte hende træt, vi kørte hende mentalt træt. vi stimulerede hende med tricks osv osv. og tidspunkterne hun bed i væggen var tidspunkter hvor hun var alene hjemme i kort tid

. anede ikke vores levende råd.
til gengæld var hun faktisk skide glad for sit bur. hun gik selv ind i det når vi skulle køre også lukkede vi efter hende. hun gik sågalt ud og sov i det når vi var gået i seng selv om hun ikke behøvede. og der var hun ikke lukket inde. så for hende var det ikke en straf. det var heldigvis en kort periode hvor hun var i det da hun lige skulle over det lømmel stadie. men det stod der i laang tid efter fordi hun selv benyttede det til at sove i

så måske det bare er en periode
Anmeld