I starter simpelthen med at anskaffe jer en beagel- som er en svær race at opdrage, og så vælger i det skal være en problemhund af racen beagel i den allerallerværste lømmealder. Og så vælger i at i ikke har tid til at træne den og lære den om rigtigt og forkert.

Kan du holde dig i 12 timer hver eneste dag ? Nej, det kan en hvalp nok heller ikke så. Kunne du lide at være alene i 12 timer da du var barn uden at vide hvor fanden hele din familie lige gik hen? Nej, det kan en hvalp heller ikke. Træning, træning, træning og en ny dyrelæge for ham i har snakket med må da bestemt hedde inkompetente snotskovl von harikkeforstandpåhundeoverhovedet-jensen eller noget i den stil. Er i fra lolland så hjælper jeg gerne med at finde en man kan regne med

Det du nævner som kæmpeproblemer- kan løses så nemt med en smule træning. Alenehjemme træning bære ofte frugt efter en uges tid- og det samme med renlighedstræning, medmindre man kun gør det halvhjertet. Se evt nogle programmer med hende der fra 'det er mig eller hunden' hun er altså go til problemhunde

Og da vi fik vores problemhund brugte jeg hundegalleri meget- der er mange søde, kloge og hjælpsomme hundemennesker derinde. Alenehjemme træning og tissepause en gang i timen- og hvis den skal være burhund så snak med nogle der ved hvordan man træner dette- vores hund er ikke burhund så ved faktisk intet om det
Anmeld