Vi overtog en beagle her for 3 måneder siden af nogle bekendte da de ikk gad den, den var på dette tidspunkt 6 mdr og havde boet 3 steder før, vi er hans fjerde familie, vi tog ham ordentlig til ham, og han begyndte hurtigt at blive en normal hvalp, men han farer sammen bare du hæver stemmen en smule, eller laver en pludselig bevægelse, påtrods af vi aldrig kunne finde på at slå ham, men vi er ret sikre på han har haft det hårdt et af stederne..
Men nu det største problem med ham, hvis keg går ud af rummet piver han til jeg kommer tilbage, plus han er igang med at bide i et eller andet.. Når vi tager af sted om morgen, så er huset fuldstændig raseret når vi kommer hjem, har ringet og snakket med dyrlægen og han anbefalede mundkurv og bur, hvilket vi så købte, nu er jeg kommet hjem for 4 gang i stræk efter vi købte det og han har været i alt i dag, han har endda været på spisebordet og har tisset der.. Har li snakket med dyrlægen og han kunne kun råde mig til en aflivning
Så please er der bogen der har mogle idéer til hva vi kan gøre, han har masser af forskelligt legetøj og aktiveringting
Anmeld