Hvor meget samvær med far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

MorDk

LuLy skriver:

Det er en ordning der kræver at man snakker nogenlunde sammen, for der kan ske meget på en uge

Synes bare det er synd at når man går fra hinanden, at så bliver faren degraderet og skal kun se sit barn få dage om ugen. Nøj jeg ville blive knust

Selvfølgelig er det synd. MEN det behøver jo ikke være faderen det går ud over. Jeg har bare den holdning at en 7/7 ordning (til så små børn) ikke er for barnets bedste. Det er fint at din datter kan klare det men de fleste føler sig rastløse og forvirret fordi de ikke har en fast base.

En 7/7 ordning ville jeg aldrig gå med til lige meget hvad. Så hellere selv "kun" være weekendmor hvis det skulle komme til det. Ikke sagt at jeg ikke ville have mine børn hos mig. For ville i dén grad helst have mine børn hos mig. Men jeg ville gøre det der er bedst for ungerne.

Ikke sagt at DU ikke har gjort det der er bedst for din din datter. Men jeg ville bare gerne komme med min mening og holdning til 7/7 ordningen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Fuglemor

Jeg ville aldrig bruge en 7/7 ordning. Det gjorde mine svigerforældre ved min kæreste og jan hadede det. Og han vil aldrig selv udsætte sit barn for det.

hvad med hver anden weekend og så en hver dag hver uge 

Anmeld

18. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Her har vi 7/7 ordning..

Det har "vi" (det er så min kærestes børn) - Men de startede med at hun havde dem i flere dage end min kæreste - med al for mange skift og det fungerede slet ikke, men hun sys ik min kæreste skulle have dem så meget, men det blev lavet om til 7/7 fordi det var overskueligt for børnene,

Den dag i dag vil den store (8 år) rigtig gerne bo hos os fast...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.