Anonym skriver:
Hej piger.
Jeg skriver anonym, for ikke at blive googlet. Kan nogen genkende hvem jeg er, så hver venligst at holde det skjult og skrive til mig privat, hvis det skulle ske i havde behovet for det 
Jeg skriver og beder JER om hjælp. Både mænd og kvinder. Jeg skal snart i statsamtet da eksen har søgt om ændring af samvær.
De har indtil nu set hinanden hver torsdag fra 6:30-16:45/17 og søndag 14-16:45.
Vores barn er 1 år.
Hvor meget samvær ville I give? Jeg er villig til at give mere, som han ønsker. Men jeg er i tvivl om hvor meget.
På forhånd tak
Min datters far og jeg gik fra hinanden da hun var 1 år, og vi aftalte at hans skulle have hende hver anden weekend og hver onsdag (også selv om vores forhold på daværende tidspunkt var ret anstrengt, for ikke at sige fuldstændig forfærdeligt).
Min datter havde brug for sin far og at han var en stor del af hendes liv, og han havde meget brug for hende. Lige så vel som jeg savnede hende, når hun var hos ham, savnede han jo også hende når hun var hos mig!
Kunne slet ikke forestille mig at skulle indvære at se min datter i over en uge, så det ville jeg på ingen måde byde ham!
Derud over er han den første jeg ringer til hvis jeg har brug for pasning eller hjælp til hende, for det føler jeg er hans ret som far!
Skal lige siges, at selvom vi dengang ikke kunne finde ud af at være kærester, har han altid været en fantastisk, omsorgsfuld og kærlig far

Håber at i finder en god løsning, som er bedst for jeres barn...også selv om det måske kræver ofringer som kan gøre ondt, fra jer begge.
Du er meget velkommen til at sende en pb, hvis du skulle have nogle spørgsmål.