Hvor meget samvær med far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.441 visninger
22 svar
9 synes godt om
2. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg skriver anonym, for ikke at blive googlet. Kan nogen genkende hvem jeg er, så hver venligst at holde det skjult og skrive til mig privat, hvis det skulle ske i havde behovet for det

Jeg skriver og beder JER om hjælp. Både mænd og kvinder. Jeg skal snart i statsamtet da eksen har søgt om ændring af samvær.

De har indtil nu set hinanden hver torsdag fra 6:30-16:45/17 og søndag 14-16:45.

Vores barn er 1 år.

Hvor meget samvær ville I give? Jeg er villig til at give mere, som han ønsker. Men jeg er i tvivl om hvor meget.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

lycly

Vi har haft en 7/7 ordning siden vi gik fra hinanden og det har fungeret super fint. Jeg er af den mening at hun har ligeså meget brug for sin far som sin mor, jeg ville blive knust hvis jeg kunne skulle se mit barn få dage om ugen eller kun hver anden weekend

Anmeld

2. marts 2013

Pige2009

Jeg tænker, at I måske kan forsøge at din eks får barnet til overnatning fra lørdag-søndag hver anden weekend Og så stadig have samvær hver torsdag Og søndag

Anmeld

2. marts 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Vi har haft en 7/7 ordning siden vi gik fra hinanden og det har fungeret super fint. Jeg er af den mening at hun har ligeså meget brug for sin far som sin mor, jeg ville blive knust hvis jeg kunne skulle se mit barn få dage om ugen eller kun hver anden weekend

Jeg tror ikke 7/7 ordning ville fungere. Selvfølgelig har vores barn lige så meget brug for far som mor.

Hvordan gør i med en 7/7 ordning? For jeg må da indrømme at tanken har strejfet mig...

Men jeg tror bare ikke det ville fungere hvis man tænker på hans arbejde osv

Anmeld

2. marts 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg tænker, at I måske kan forsøge at din eks får barnet til overnatning fra lørdag-søndag hver anden weekend Og så stadig have samvær hver torsdag Og søndag

Okay, det var nemlig også noget i den stil jeg tænkte. Så de kunne få "øvet" sig op på at han snart kunne få hende i en hel weekend

Anmeld

2. marts 2013

DitteFisk

Vi startede med en 7/7 da vi gik fra hinanden og sønnike var halvandet år gammel, da vi, som en anden også siger, mente at der jo er lugeså Stort behov for at se far som mor. Men det viste sig at det ikke var godt for ham. Han havde virkelig brug for et fast sted.. også trods hans tætte forhold til far. Så det er meget individuelt fra barn til barn, hvad de kan rumme. Min dreng har i hvert fald fået det bedre af at være fast ét sted, og så er han hos sin får fra fredag til søndag hver anden weekend. Det kører  

Anmeld

2. marts 2013

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Vi startede med en 7/7 da vi gik fra hinanden og sønnike var halvandet år gammel, da vi, som en anden også siger, mente at der jo er lugeså Stort behov for at se far som mor. Men det viste sig at det ikke var godt for ham. Han havde virkelig brug for et fast sted.. også trods hans tætte forhold til far. Så det er meget individuelt fra barn til barn, hvad de kan rumme. Min dreng har i hvert fald fået det bedre af at være fast ét sted, og så er han hos sin får fra fredag til søndag hver anden weekend. Det kører  

Okay. Vores er kun lige blevet 13 måneder..

Anmeld

2. marts 2013

lycly

Anonym skriver:

Jeg tror ikke 7/7 ordning ville fungere. Selvfølgelig har vores barn lige så meget brug for far som mor.

Hvordan gør i med en 7/7 ordning? For jeg må da indrømme at tanken har strejfet mig...

Men jeg tror bare ikke det ville fungere hvis man tænker på hans arbejde osv

Vi kører fra mandag til mandag. Så man afleverer i dagplejen
Jeg troede heller ikke det ville fungere fordi han altid har været karrieremenneske. Men han ønskede en 7/7 ordning og han har bare sagt til sit arbejde at sådan er det. Når han har sin datter arbejder han mindre og så arbejder han lidt mere når jeg har hende

Min bekymring gik mest på om det ville være for forvirrende for hende, men hun har tacklet det så fint og hun bliver glad hver gang hun ser både ham og mig efter en uge hos den anden

Anmeld

2. marts 2013

FruK

Vi har også 7/7, det har vi dog først fået da han var lidt større. Jeg ved heller ikke, om alle vil trives så godt med det.

Men hamm kan da sagtens have hver anden weekend, torsdag eller fredag til søndag og en dag eller to (med overnatning?) i den modsatte uge.

For os har det altid fungeret bedst at hente/aflevere i institution.

Anmeld

2. marts 2013

FruK

LuLy skriver:

Vi kører fra mandag til mandag. Så man afleverer i dagplejen
Jeg troede heller ikke det ville fungere fordi han altid har været karrieremenneske. Men han ønskede en 7/7 ordning og han har bare sagt til sit arbejde at sådan er det. Når han har sin datter arbejder han mindre og så arbejder han lidt mere når jeg har hende

Min bekymring gik mest på om det ville være for forvirrende for hende, men hun har tacklet det så fint og hun bliver glad hver gang hun ser både ham og mig efter en uge hos den anden

Det er nøjagtig som hos os. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.