Hvilken sut foretrækker din baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Hailiesmom11

Miss Church skriver:

Hehe de er også super flotte i farverne  

Latex dur heller ikke, for jeg har latex-allergi. Så det bliver nok silikone sutter

Synes altså desværre også tit de bliver ulækre altså latex..
Det eneste du skal være opmærksom på ved Mam sutterne er at de kan komme til at suge vand/savl ind i selve sutten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Miss Church

Hailiesmom11 skriver:

Synes altså desværre også tit de bliver ulækre altså latex..
Det eneste du skal være opmærksom på ved Mam sutterne er at de kan komme til at suge vand/savl ind i selve sutten..

Nårh for den.. Ja det skal jeg lige huske på. 

Jeg har kigget på nogle som hedder: Nûby Brites. De er symmetriske og med silikone. Der står at de er gode, fordi det er en ventilsut. Men om de virker og om de er gode, det aner jeg jo ikke endnu

Anmeld

1. marts 2013

Hailiesmom11

Miss Church skriver:

Nårh for den.. Ja det skal jeg lige huske på. 

Jeg har kigget på nogle som hedder: Nûby Brites. De er symmetriske og med silikone. Der står at de er gode, fordi det er en ventilsut. Men om de virker og om de er gode, det aner jeg jo ikke endnu

Nuby brites har vi også 3 af.. hun er glad for dem også, men synes faktiak de er værre til at suge vand/savl ind end Mam..
Vores er ca 6 mdr gamle og har næsten altid slubret..

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Hailiesmom11 skriver:

Nuby brites har vi også 3 af.. hun er glad for dem også, men synes faktiak de er værre til at suge vand/savl ind end Mam..
Vores er ca 6 mdr gamle og har næsten altid slubret..

Nårh for den  Men hun kan godt li' dem. 

Der er nemlig tilbud på Navnesutten.dk. Jeg overvejer lidt at købe dem til pigerne.. Hmm jeg kan få 6 sutter til 145,50 kr. med forsendelse

Hehe er det en lille pige med meget mundvand i har jer  Det kan jo også være at vores har det.

Anmeld

1. marts 2013

Hailiesmom11

Miss Church skriver:

Nårh for den  Men hun kan godt li' dem. 

Der er nemlig tilbud på Navnesutten.dk. Jeg overvejer lidt at købe dem til pigerne.. Hmm jeg kan få 6 sutter til 145,50 kr. med forsendelse

Hehe er det en lille pige med meget mundvand i har jer  Det kan jo også være at vores har det.

Hehe kan godt ske hun har det
Ja hun bruger dem gerne.. det eneste vi gør med dem er at vi koger dem lidt oftere end de andre og så sørger jeg for at suge kogende vand ind i selve sutten og så ud igen sådan den også bliver skollet indvendigt. .
Men hvis jeg skulle købe flere sutter ville jeg klart vælge mam

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Hailiesmom11 skriver:

Hehe kan godt ske hun har det
Ja hun bruger dem gerne.. det eneste vi gør med dem er at vi koger dem lidt oftere end de andre og så sørger jeg for at suge kogende vand ind i selve sutten og så ud igen sådan den også bliver skollet indvendigt. .
Men hvis jeg skulle købe flere sutter ville jeg klart vælge mam

Uha ja.. Det skal man nok lige holde øje med. 

Tak for det Det skriver jeg mig lige bag øret 

Anmeld

1. marts 2013

Blirnokaldrigfru

Miss Church skriver:

Hvilken form for sut foretrækker/fortrak din baby? 

Man kan godt svare mere end en slags. 

Vi bruger natursutten, og jeg vil altså ikke anbefale den :/ den blir lynhurtigt grim, den skaver babys næse og den lange dims til at holde i er i vejen for både mor og baby.. vi har klippet i vores (i samråd med sp), for at få den til at "passe".. derudover har vi haft vores hyr med at købe en i samme størrelse som den hun startede med - hvilket var umuligt, idet de åbenbart har lavet om på dem siden vi fik den første.. hvilket også er mega træls! de suger ALT støv og fnuller til sig, kan kun købes bestemte steder .. ikke vælg dem

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Frk P. skriver:

Vi bruger natursutten, og jeg vil altså ikke anbefale den :/ den blir lynhurtigt grim, den skaver babys næse og den lange dims til at holde i er i vejen for både mor og baby.. vi har klippet i vores (i samråd med sp), for at få den til at "passe".. derudover har vi haft vores hyr med at købe en i samme størrelse som den hun startede med - hvilket var umuligt, idet de åbenbart har lavet om på dem siden vi fik den første.. hvilket også er mega træls! de suger ALT støv og fnuller til sig, kan kun købes bestemte steder .. ikke vælg dem

Øv det var da træls for jer 

Jeg synes også de virker voldsomt store.
Tak fordi du ville dele din erfaring med mig

Anmeld

1. marts 2013

modesty

Han er totalt græsk katolsk. 

Anmeld

1. marts 2013

-Sigrid-

Hehe vi har lige bestilt 11 sutter fra navnesutten, hun mister dem konstant?!
Men vi har MAM, runde og så nogle andre symmetiske, men mam er favoritten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.