Hvilken sut foretrækker din baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Koen.

Storesøster bruger anatomiske silikone sutter fra nuk og lillebror bruger ikke sut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Miss Church

Hailiesmom11 skriver:

Vi bruger hovedsageligt Mam i silikone hun vil gerne bruge andre men moren kan bedst lide mam pga farverne navnesutten er også begyndt at lave mam med navn på nu vi skal helt sikkert også bruge mam til lillebror/lillesøster når den kommer.. synes de er de bedste
Hun ejer ikke en sut i latex - synes hurtigt det bliver ulækkert. .

Hehe de er også super flotte i farverne  

Latex dur heller ikke, for jeg har latex-allergi. Så det bliver nok silikone sutter

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Månsson skriver:

Årh for katten.. Måske i sku starte med de der natur sutter hvor det hele er natur gimmie.. det gør vi næste gang.. vi startede bare for sent pga sps irriterende råd

Ja nemlig 

Ja dem har jeg også kigget på. Jeg synes bare de virker så voldsomt store. Men det er de jo nok ikke  

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Laulund87 skriver:

Maria brugte KUN runde sutter, altså runde i både sutten og i plastikken. Ellers kunne de ikke bruges

Hehe det er sjovt at de sådan får deres favoritter 

Anmeld

1. marts 2013

Laulund87

Miss Church skriver:

Hehe det er sjovt at de sådan får deres favoritter 

Den første sut på neonetal var sådan én og de er altså svære at opdrive i rigtig størrelse Det var kun den billigste i Babysam der duede.

Så overvej hvilken sut du giver dine piger første gang, det har vist meget at sige

Anmeld

1. marts 2013

Valle81

Rund sut til alle tre:0) De billigeste i trepak fra Bilka. Tror de hedder Bamsesutter:0)

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Laulund87 skriver:

Den første sut på neonetal var sådan én og de er altså svære at opdrive i rigtig størrelse Det var kun den billigste i Babysam der duede.

Så overvej hvilken sut du giver dine piger første gang, det har vist meget at sige

Hehe ja nemlig Tror også det har meget at sige 

Anmeld

1. marts 2013

Clisolka

Isabella bruger  anatomiske silikone sutter fra nuk - det er den eneste sut der dur. Moderen har købt alverdens sutter, men hun vil kun bruge nuk  Nu er det snart tid til at komme af med sutterne i stedet 

Anmeld

1. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida brugte/bruger MAM. Ved ikke hvad den ellers hedder. Det er dem med de gennemsigtige hoveder

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

rikkeregnbue skriver:

Ida brugte/bruger MAM. Ved ikke hvad den ellers hedder. Det er dem med de gennemsigtige hoveder

Jeg tror også det er de symmetriske Det er dem som man også får i start-pakkerne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.