Hvilken sut foretrækker din baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken sut foretrækker din baby?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.516 visninger
45 svar
27 synes godt om
1. marts 2013

Miss Church

Hvilken form for sut foretrækker/fortrak din baby? 

Man kan godt svare mere end en slags. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Maja88

Hehe ved ikke hvad den er.. men vi bruger avent.. 

Anmeld

1. marts 2013

L&V

Miss Church skriver:

Hvilken form for sut foretrækker/fortrak din baby? 

Man kan godt svare mere end en slags. 

Mam sutter er det eneste der fungere og det skal være latex og i starten sku det os være dem der hedder air men nu kan de alm 3i1 bruges

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Maja88 skriver:

Hehe ved ikke hvad den er.. men vi bruger avent.. 

De laver hvert fald symmetriske Men om de også laver de andre, ved jeg faktisk ikke hehe

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Månsson skriver:

Mam sutter er det eneste der fungere og det skal være latex og i starten sku det os være dem der hedder air men nu kan de alm 3i1 bruges

Hehe det er lidt sjovt at der er favoritter  

Jeg har latex-allergi, så er simpelthen så nervøs for om pigerne også får det 

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

Alexander bruger MAM med den der flade runde sut. Kan ikke huske hvad den hedder. Mener man får en i en af babypakkerne fra rema/babysam/Matas (kan ikke huske i hvilken)

Han brugte natursutten i starten hvor sutten er flad rund med et knæk for enden. Den smed han dog efter et par uger da han rigtig begyndte at bruge sut. Tror den var for voldsom. Jeg synes også den lugtede kraftigt af gummi når den blev rengjort/kogt :0(

Anmeld

1. marts 2013

Hailiesmom11

Vi bruger hovedsageligt Mam i silikone hun vil gerne bruge andre men moren kan bedst lide mam pga farverne navnesutten er også begyndt at lave mam med navn på nu vi skal helt sikkert også bruge mam til lillebror/lillesøster når den kommer.. synes de er de bedste
Hun ejer ikke en sut i latex - synes hurtigt det bliver ulækkert. .

Anmeld

1. marts 2013

L&V

Miss Church skriver:

ÅÅ

Hehe det er lidt sjovt at der er favoritter  

Jeg har latex-allergi, så er simpelthen så nervøs for om pigerne også får det 

Årh for katten.. Måske i sku starte med de der natur sutter hvor det hele er natur gimmie.. det gør vi næste gang.. vi startede bare for sent pga sps irriterende råd

Anmeld

1. marts 2013

Miss Church

Miss BananaHammock skriver:

Alexander bruger MAM med den der flade runde sut. Kan ikke huske hvad den hedder. Mener man får en i en af babypakkerne fra rema/babysam/Matas (kan ikke huske i hvilken)

Han brugte natursutten i starten hvor sutten er flad rund med et knæk for enden. Den smed han dog efter et par uger da han rigtig begyndte at bruge sut. Tror den var for voldsom. Jeg synes også den lugtede kraftigt af gummi når den blev rengjort/kogt :0(

Jeg tror også at de er symmetriske Dem har vi en del af, fra alle de der startpakker. Synes også de virker gode. Men om pigerne også synes det... Det er jo lige det

Anmeld

1. marts 2013

Laulund87

Maria brugte KUN runde sutter, altså runde i både sutten og i plastikken. Ellers kunne de ikke bruges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.