Åh altså!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

MMOGM

Krussedulle skriver:

Vil gerne på pædagogseminariet til februar

Er ved at læse 3 enkeltfag, som jeg mangler, for at kunne komme ind

Ih hvor dejligt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Frk. Himmelblå

Mikkala91 skriver:

Hej alle sammen.

Jeg har en super dejlig søn på lidt over 5 måneder, og det hele er bare perfekt herhjemme, for vores lille familie 

Der er bare én lille ting....

JEG ER MØG SKRUK!!!!! 

Når jeg ser gravide kvinder bliver jeg misundelig, når jeg ser fødsler får det mig næsten til at græde fordi jeg ville ønske det var mig der skulle føde igen, og når jeg ser helt nyfødte børn pumper mine homoner derud af! andre der har haft det sådan kort efter de fødte? 

Jeg ved det ville være tidligt at få en mere allerede, og vil også gerne nyde min søn lidt endnu. Men håber inderligt jeg kan få manden med på at starte på PB i starten af 2014!! 

Måtte bare lige ud med det 

Det er 5-måneders-skruk, du oplever. 

Det er fordi, du lige nu oplever den nemmeste periode som mor . (Altså måske med undtagelse af, når de er flyttet hjemmefra ;-)

Alt er til at klare lige nu. Idyl. Perfekt.

Jeg plejer at sige, - vent og se, hvad du føler, når barnet begynder at gå, - så kan man bedre mærke, hvad der er op og ned . Men det vil du jo også..

Men OM jeg kender det. (Jeg blev gravid med 2'eren, da 1'eren lige var blevet 6 måneder ;-)

Anmeld

3. marts 2013

MMOGM

Frk. Himmelblå skriver:

Det er 5-måneders-skruk, du oplever. 

Det er fordi, du lige nu oplever den nemmeste periode som mor . (Altså måske med undtagelse af, når de er flyttet hjemmefra ;-)

Alt er til at klare lige nu. Idyl. Perfekt.

Jeg plejer at sige, - vent og se, hvad du føler, når barnet begynder at gå, - så kan man bedre mærke, hvad der er op og ned . Men det vil du jo også..

Men OM jeg kender det. (Jeg blev gravid med 2'eren, da 1'eren lige var blevet 6 måneder ;-)

Det passer nok meget godt hihi 

Det er vildt. Jeg elsker livet som mor, og derfor får jeg lyst til en mere :-) men nu må vi se. Kæresten vil gerne have jeg bliver færdig uddannet først, og det vil jeg også :-D

Anmeld

8. marts 2013

Miss-86

Mikkala91 skriver:

Det er forfærdeligt at være så skruk  Og jeg har endda en i forvejen som ikke er så gammel.

Ja, det er jo bare ikke noget man selv er herre over

Anmeld

8. marts 2013

FrkZier

Mikkala91 skriver:

Hej alle sammen.

Jeg har en super dejlig søn på lidt over 5 måneder, og det hele er bare perfekt herhjemme, for vores lille familie 

Der er bare én lille ting....

JEG ER MØG SKRUK!!!!! 

Når jeg ser gravide kvinder bliver jeg misundelig, når jeg ser fødsler får det mig næsten til at græde fordi jeg ville ønske det var mig der skulle føde igen, og når jeg ser helt nyfødte børn pumper mine homoner derud af! andre der har haft det sådan kort efter de fødte? 

Jeg ved det ville være tidligt at få en mere allerede, og vil også gerne nyde min søn lidt endnu. Men håber inderligt jeg kan få manden med på at starte på PB i starten af 2014!! 

Måtte bare lige ud med det 

Hihi, så skal jeg nok spamme min face med billeder af supermanden når han er kommet, så du rigtig kan blive skruk

Anmeld

14. marts 2013

MMOGM

FrkZier skriver:

Hihi, så skal jeg nok spamme min face med billeder af supermanden når han er kommet, så du rigtig kan blive skruk

tarveligt, men det er nu iorden hihi!  glæder mig til at se billeder af ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.