Åh altså!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.392 visninger
15 svar
4 synes godt om
1. marts 2013

MMOGM

Hej alle sammen.

Jeg har en super dejlig søn på lidt over 5 måneder, og det hele er bare perfekt herhjemme, for vores lille familie 

Der er bare én lille ting....

JEG ER MØG SKRUK!!!!! 

Når jeg ser gravide kvinder bliver jeg misundelig, når jeg ser fødsler får det mig næsten til at græde fordi jeg ville ønske det var mig der skulle føde igen, og når jeg ser helt nyfødte børn pumper mine homoner derud af! andre der har haft det sådan kort efter de fødte? 

Jeg ved det ville være tidligt at få en mere allerede, og vil også gerne nyde min søn lidt endnu. Men håber inderligt jeg kan få manden med på at starte på PB i starten af 2014!! 

Måtte bare lige ud med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Miss-86

Jeg har det præcis som dig - Jeg har bare ikke et barn i forvejen

Anmeld

3. marts 2013

MMOGM

Miss-86 skriver:

Jeg har det præcis som dig - Jeg har bare ikke et barn i forvejen

Det er forfærdeligt at være så skruk  Og jeg har endda en i forvejen som ikke er så gammel.

Anmeld

3. marts 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Mikkala91 skriver:

Hej alle sammen.

Jeg har en super dejlig søn på lidt over 5 måneder, og det hele er bare perfekt herhjemme, for vores lille familie 

JEG ER MØG SKRUK!!!!! 

Når jeg ser gravide kvinder bliver jeg misundelig, når jeg ser fødsler får det mig næsten til at græde fordi jeg ville ønske det var mig der skulle føde igen, og når jeg ser helt nyfødte børn pumper mine homoner derud af! andre der har haft det sådan kort efter de fødte? 

Jeg ved det ville være tidligt at få en mere allerede, og vil også gerne nyde min søn lidt endnu. Men håber inderligt jeg kan få manden med på at starte på PB i starten af 2014!! 

åhh kender det alt for godt !

Men den rigtige mand har ikke vidst sig endnu, og må indrømme jeg snart er ved både at opgive atprøve det hele igen. Samt jeg ikke vil have mit barn skal være alene barn med søskende (altså fx 7 år og så få en søskende) ....

Så vil jeg hellere prise mig lykkelig for det ene, men sund, rask og velfungerende barn jeg har. Og gud hvor bliver det hele da kun nemmere med tiden

Knuser, en super mega meget skruk enlig mor

Anmeld

3. marts 2013

MMOGM

LouiseVous skriver:

åhh kender det alt for godt !

Men den rigtige mand har ikke vidst sig endnu, og må indrømme jeg snart er ved både at opgive atprøve det hele igen. Samt jeg ikke vil have mit barn skal være alene barn med søskende (altså fx 7 år og så få en søskende) ....

Så vil jeg hellere prise mig lykkelig for det ene, men sund, rask og velfungerende barn jeg har. Og gud hvor bliver det hele da kun nemmere med tiden

Knuser, en super mega meget skruk enlig mor

Øv det kan jeg godt se er et problem 

Men ja, man skal prise sig lykkelig med det man har. Men tror så småt jeg er ved at få overtalt manden til at gå igang i starten af 2014, selvom jeg synes der er længe til 

Anmeld

3. marts 2013

Krussedulle

Mikkala91 skriver:

Hej alle sammen.

JEG ER MØG SKRUK!!!!! 

Kender den følelse alt for godt!

Jeg blev skruk ved synet og duften af min den mellemste
Han var/er så lækker at se på, at jeg blev skruk af det!

Og så var han simpelthen så nem at have med at gøre

Det resulterede da også i, at han blev storebror, da han var knap 13 mdr!

Blev gravid da han var 4 mdr!

Anmeld

3. marts 2013

MMOGM

Krussedulle skriver:

Kender den følelse alt for godt!

Jeg blev skruk ved synet og duften af min den mellemste
Han var/er så lækker at se på, at jeg blev skruk af det!

Og så var han simpelthen så nem at have med at gøre

Det resulterede da også i, at han blev storebror, da han var knap 13 mdr!

Blev gravid da han var 4 mdr!

Hihi hvor dejligt!  Det var jeg også blevet hvis jeg ikke var igang med min uddannelse. Min kæreste synes lige jeg skal være færdig med den først (hvilket også er forståeligt) hihi

Anmeld

3. marts 2013

Krussedulle

Mikkala91 skriver:

Hihi hvor dejligt!  Det var jeg også blevet hvis jeg ikke var igang med min uddannelse. Min kæreste synes lige jeg skal være færdig med den først (hvilket også er forståeligt) hihi

Det er ikke en hindring for mig

Regner med at få nr 4 også, før jeg er færdig

Anmeld

3. marts 2013

MMOGM

Krussedulle skriver:

Det er ikke en hindring for mig

Regner med at få nr 4 også, før jeg er færdig

Hihi :-) hvad er du igang som?

Anmeld

3. marts 2013

Krussedulle

Mikkala91 skriver:

Hihi :-) hvad er du igang som?

Vil gerne på pædagogseminariet til februar

Er ved at læse 3 enkeltfag, som jeg mangler, for at kunne komme ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.