Rikke2404 skriver:
Hej!
Jeg er helt ny her på siden - så håber jeg kan tage lidt af jeres tid, mht. min tråd, og i har lyst til at besvare 
Jeg er en pige på 18år, som på trods af p-piller, testede positiv her for nogle dage siden. Jeg har en kæreste (han er 19år), og vi har været sammen i 4½ år.
Jeg starter på et grundforløb som ernærringsassistent her til august, og han er i gang med landbrugsuddannelse.
Jeg har et arbejde lige nu, hvor jeg har en opsparing på 15.000kr p.t. Vi spare sammen hver i sær til at flytte hjemmefra. (Som vi forhåbentlig snart gør). Vi bor stadig ved vores forældre.
Men vi ville gerne have det økonomiske iorden først!
Som sagt testede jeg positiv. Vi havde ellers aftalt at vente til jeg var frædig med uddannelse. Vi vil begge to rigtig gerne have børn, men det skal helst være når tingene passer sammen.
Nu hvor der var sket en ''ups'er'', kan jeg ikke lade vær med at tænke på, om jeg skulle beholde det? Kan egentlig godt lide tanken om at vi fik en lille. Vi har været sammen så længe - og på trods af alderen, føler vi os også klar. Får helt sommerfugle i maven ved tanken
Var det Ment To Be?
Mht. Uddannelse: Jeg kan vel godt tage grundforløbet, og så holde barsel? Nogen der ved noget om det?
Hvad syntes I er bedst på nuverende tidspunkt?
hvis du allerede nu går og glæder dig ved tanken, så er jeg da bange for du knuser dit eget hjerte, hvis I vælger abort