Hjælp os! Hvad skal vores tvillinger hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

DKTiha

Celina og Sofia ?

vores pige skal hedder Zelina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Louise H.

Isabella og Josefine
Isabella og Amalie
Isabella og Victoria
Isabella og stephanie
Isabella og Laura

(Gæt hvad min datter hedder haha)

Anmeld

27. februar 2013

Kofoed.

Miss Church skriver:

Det må gerne være lange navne, bare ikke dobbeltnavne.. De behøver ikke minde om hinanden. 

Det må gerne være danske navne. Eller navne som vi bruger meget i Danmark.

Joo lidt. Vi er bare ikke enige om dem 

Vi valgte jo Isabella og Anastasia, fordi vi er til lange navne, men de skal ikke minde for meget om hinanden og så er det internationale navne, som også kendes i DK.

Skal det være navne ala det, eller mere over i Signe og Sara (altså det helt typisk danske)?

Anmeld

27. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Mange har efterspurgt navnene på vores tvillingepiger, men vi må ærligt sige, at vi ikke aner hvad de skal hedde  

Derfor kunne det være super, hvis i ville give jeres bud på hvad vores prinsesser skal hedde Så kan vi da få lidt inspiration den vej. 

Vi er ikke til helt vildt specielle navne, men det skal heller ikke være navne som alle hedder  

Kom med dit bud 

Hm.. 

Typiske danske navne, som gerne ender på a?

Annika, Sara, Camilla, Lea, Andrea, Karla, Emma, Laura, Clara, Anna, Lina, Aura, Alma, Maria, Ida, Julia..

Ellers kan jeg foreslå:

Lærke, Amalie, Pernille, Agnes, Caroline, Julie, Jeanette, Nicoline, Malene, Iben, Christina, Sinne, Anne..

Og så lige den oplagte: Maiken  

Anmeld

27. februar 2013

Dorthe1986

Miss Church skriver:

Mange har efterspurgt navnene på vores tvillingepiger, men vi må ærligt sige, at vi ikke aner hvad de skal hedde  

Derfor kunne det være super, hvis i ville give jeres bud på hvad vores prinsesser skal hedde Så kan vi da få lidt inspiration den vej. 

Vi er ikke til helt vildt specielle navne, men det skal heller ikke være navne som alle hedder  

Kom med dit bud 

Nu har jeg læst tråden og det er da lige før i skulle bestemme et navn hver ej, ved godt man helst vil være enige

Jeg tænker Ida og Maja
Ida og Kirstine
Alma og Maja

Hmm, kan ikke rigtig flere når det nu ikke lige kan blive Karla

Anmeld

27. februar 2013

banana3

Miss Church skriver:

Kom med dit bud 

Åhh det er svært, jeg kan godt lide..

Anna & Ida

Andrea & Alberte

Ida & Alma

Eller navne sat sammen på andre måder selvfølgelig..

Anmeld

27. februar 2013

Ka+Ma=Be

rikkeregnbue skriver:

Ida og Emilie  (Min egen hedder Ida Emilie, hæhæ) 

Liv og Lykke 

Eeej, Liv og Lykke er altså lidt sødt! På flere planer! hehe

Anmeld

27. februar 2013

Miss Church

rikkeregnbue skriver:

Amanda & Luna 

Det er også nogle fine navne

Har bare en veninde som hedder Luna... Såå det er sådan lidt.

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Miss Church skriver:

Kom med dit bud 

Jeg kender en hvis tvillingepiger hedder Liva og Thea. Virkelig sødt

Anmeld

27. februar 2013

Miss Church

sommerbarn<3 skriver:

Så må manden jo overtales til karla og vigga ellers Emma og Luna eller Emma og Malina 

Hehe ja  

Han er bare lige så stædig som mig  Så tror ikke han giver sig.. 

Måske Emma og Karla... Jeg kan bare slet ikke se mit barn hedde Emma 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.