Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chrizta skriver: Maggie & MollyAlicia & LinneaAndrea & AstridSarah & AlmaSia & NovaFreja & Saga
Maggie & MollyAlicia & LinneaAndrea & AstridSarah & AlmaSia & NovaFreja & Saga
Andrea! Det er altså et godt navn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: tåtatåv Ja Er Philippa ikke "økologisk"? Det ligner nok lidt for meget hinanden synes jeg..
tåtatåv
Ja Er Philippa ikke "økologisk"?
Det ligner nok lidt for meget hinanden synes jeg..
Ja det gør vi helt sikkert også på et tidspunkt Jeg er bare ved at få lidt stress hehe. Der er kun 11 dage til jeg bliver sat igang og så er de her jo bare lige pludselig. Olivia, Carolina og Isabella Det lyder smukt i mine øre hehe
Ja det gør vi helt sikkert også på et tidspunkt Jeg er bare ved at få lidt stress hehe. Der er kun 11 dage til jeg bliver sat igang og så er de her jo bare lige pludselig.
Olivia, Carolina og Isabella Det lyder smukt i mine øre hehe
De er da super gode de TRE navne, men der kommer altså kun 2 Skal jeg lige minde dig om Tænk så skal du til at vælge to ud He he må være et luksusproblem. Når du sr dem er jeg sikker på du ved lige præcist hvad de skal hedde
Miia90 skriver: Nej, hun er blevet til via ivf i første hug
Nej, hun er blevet til via ivf i første hug
Nårh det troede jeg faktisk Så kunne det være lækkert hvis det kunne lykkedes for jer uden hjælp næste gang Ellers ved i jo hvad der skal til
MortilElias2010 skriver: De er da super gode de TRE navne, men der kommer altså kun 2 Skal jeg lige minde dig om Tænk så skal du til at vælge to ud He he må være et luksusproblem. Når du sr dem er jeg sikker på du ved lige præcist hvad de skal hedde
Hehe ja det er jo det Det er bestemt også nok med 2! Haha
Ja det kan godt være det bare giver sig selv, når vi først ser dem
Amalia & Marina eller Liana & Alexa
Gurlie & Marie!
- hvis jeg fik tvillinger skulle de hedde det, og hvis jeg fik et datter mere skulle hun hedde Gurlie-Marie. Egentlig ville jeg også helle have kaldt Clara det, men det synes kæresten af en eller anden grund overhoved ikke. Jeg elsker Gurlie-Marie, i mine ører klinger det bare rigtig godt!! Det er bare min kæreste der er underlig og ikke synes det
Philippa og Cornelia
Victoria og Augusta
Ella og Alva
Anna og Olivia
Emmalie og Natalie
Liva og Vega
Clara og Mathilde
Liv og Leah
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128