Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Min halvsøster hedder Mille Så det dur ikke.. Men faktisk er jeg rimelig vildt med Isabella Carolina kan jeg også godt li, men det kan min kæreste ikke
Min halvsøster hedder Mille Så det dur ikke.. Men faktisk er jeg rimelig vildt med Isabella
Carolina kan jeg også godt li, men det kan min kæreste ikke
tarkoflen skriver: Thea og Liva vi skal nok selv have en Thea Mathilde og kamille Ditte og Silje Alberte og nicoline Det var lige et par bud hvad har l selv af navne?
Thea og Liva vi skal nok selv have en Thea Mathilde og kamille Ditte og Silje Alberte og nicoline Det var lige et par bud hvad har l selv af navne?
Mathilde og Alberte kan jeg rigtig godt li'
Jamen vi har faktisk ikke rigtig nogle bud selv Det er vildt svært at blive enige! Hehe Jeg kan fx rigtig godt li' Karla, men det vil min kæreste slet ikke høre tale om
Han kan godt li' Emma og Maja, men det er ikke så meget mig
Maja84 skriver: Hvad med Ditte og Dicte
Hvad med Ditte og Dicte
Ditte dur ikke hehe.. Dicte er faktisk meget sødt. Men også lidt TV-journalist-agtigt
- Isabella & Sofia/e
- Isabella & Victoria
- Lise & Liva
- Alberte & beate
Svenne skriver: Karla & Alberte
Karla & Alberte
Se der er to navne som jeg rigtig godt kan li!
Men min kæreste er bare ikke så vilde med dem
Miss Church skriver: Mathilde og Alberte kan jeg rigtig godt li' Jamen vi har faktisk ikke rigtig nogle bud selv Det er vildt svært at blive enige! Hehe Jeg kan fx rigtig godt li' Karla, men det vil min kæreste slet ikke høre tale om Han kan godt li' Emma og Maja, men det er ikke så meget mig
Frk-Lotusblomst skriver: Smilla og Sofia . Alberte og Emilie Lærke og Katrine
Smilla og Sofia . Alberte og Emilie Lærke og Katrine
Der er vildt mange som skal hedde Sofia for tiden synes jeg.. Så den hopper vi uden om.
Alberte kan jeg rigtig godt li!
Katrine... Hmm det dur ikke. Mor her hedder nemlig Kathrine
Anna111 skriver: Hm man kan jo finde så mange søde navne men syntes selv personligt at i skal give dem meget forskellige navne for selv om de er tvillinger har de jo hver deres personlighed jeg er vild med navnene sofie og emma
Hm man kan jo finde så mange søde navne men syntes selv personligt at i skal give dem meget forskellige navne for selv om de er tvillinger har de jo hver deres personlighed jeg er vild med navnene sofie og emma
Vi går heller ikke efter navne der "passer" sammen. Det skal bare være navne som vi godt kan li
Daniel kan godt li Emma, men det er jeg ikke så vild med.. Åhh det er svært!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128