Hvad lavede jeres mænd/kærester under veerne/fødslen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

baby012

Min mand snakkede med jm  

han forberedte sig mentalt på at skulle tage imod vores børn og fik a vide af jm hvad han skulle gøre, og hvornår 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Skouboe

Så film på computeren... min igangsættelse tog 4 dage 

Anmeld

1. marts 2013

Zelinasmor

Han brugte 25 timer på at holde om mig og græde.  Han havde det så skidt med at jeg havde ondt. Han ville slette ikke kunne have koncentreret sig om at læse eller noget. 

Anmeld

1. marts 2013

M (:

1990h skriver:

Tusind tak for jeres imput alle sammen

Mobilen har kæresten altid på sig.. Men jeg tænker at jeg godt kunne finde på at købe nogle blade eller sådan noget som han også kan lide.. er første gangs fødende og vi aner ikke hvordan det bliver eller hvor lang tid det tager og måske har jeg slet ikke brug for at han sidder og holder i hånd hele tiden også tænker jeg at bare han er der så kunne det også være rart for ham at have noget at læse i eller sådan..

Haha, bliver helt flov over, at jeg ikke ligefrem tænker i underholdning til manden.. Jeg tror tværtimod jeg ville blive sur, hvis han sidder med næsen nede i mobilen mens jeg har veer.. 

Anmeld

1. marts 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
1990h skriver:

Udover at de selvfølgelig var søde og holde i hånden og komme med en klud til hovedet. men jeg tænker dem der måske har ligget med veer i maange timer. Hvad lavede jeres mænd derimens. havde han noget underholdning med? Havde han generelt noget underholdning med i de dage i lå på barslens gangen. tænker blade eller sådan noget..

Ved min første fødsel, lagde han sig til og sove i vindueskarmen til presseveerne kom. (Fødsel tog i alt 5 timer)

Anden gang havde vi planlagt og føde hjemme, og der begyndte det midt i arbejdstiden, og han kunne desværre ikke bare gå fra det, så han var hjemmet 25 min. Før lillebror kom. Og indtil da, gjorde han klar til jordmoderen skulle komme. (Lillebror melde sin ankomst 10 minutter før jordmoderen gjorde, så tror at han havde lidt panik på.)(fødslen tog ialt 3 timer)

Anmeld

1. marts 2013

Tulle28

For at være helt ærlig, så kan jeg ikke rigtig huske det, jeg var så koncentreret om min vejrtrækning at jeg stort set ikke ænsede andet på stuen. Men han var der når jeg havde brug for ham - vigtigst jo

Anmeld

1. marts 2013

1990h

M (: skriver:

Haha, bliver helt flov over, at jeg ikke ligefrem tænker i underholdning til manden.. Jeg tror tværtimod jeg ville blive sur, hvis han sidder med næsen nede i mobilen mens jeg har veer.. 

Nej du skal da ikke blive flov

Jeg så på de der forskellige baby tjek lister at nogle pakkede underholdning til manden og tænker at det måske en god ide.
Jeg tænker også alt med måde afhensyn til computer og mobil.

Men hvis man ender med at ligge med veer i flere flere timer og man måske ender ud i bedøvelse som jeg ville vælge hvis det trak så langt ud så kunne det måske være hyggeligt for manden at ha en stak blade han kunne læse lidt i eller andet kan også være de slet ikke ønsker at.ha.noget at læse i men hellere ville være "på"hele tiden.

Anmeld

1. marts 2013

M (:

1990h skriver:

Nej du skal da ikke blive flov

Jeg så på de der forskellige baby tjek lister at nogle pakkede underholdning til manden og tænker at det måske en god ide.
Jeg tænker også alt med måde afhensyn til computer og mobil.

Men hvis man ender med at ligge med veer i flere flere timer og man måske ender ud i bedøvelse som jeg ville vælge hvis det trak så langt ud så kunne det måske være hyggeligt for manden at ha en stak blade han kunne læse lidt i eller andet kan også være de slet ikke ønsker at.ha.noget at læse i men hellere ville være "på"hele tiden.

Ja, jeg kan da godt se, at han heller ikke kan være "på" konstant, hvis det tager flere dage, men synes jo nok bare, at hvis jeg skal ligge der og have møg ondt, så skal han ikke sidde og spille computer  

Anmeld

1. marts 2013

Laulund87

Holdt mig i hånden, snakkede med min mor, hentede saft, holdt brækposen() og var ude at ryge.

Anmeld

1. marts 2013

Nemesis

med min første mand..ja han sov - i min seng på hospitalet.

Min anden var første gang i Moskva..og fik først et fly dagen efter..så han travede uden tvivl rundt og bandede det hele lagt væk.

3 gang...holdt han mig i hånden - indtil jeg sov (plk i fuld narkose)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.