Hvad lavede jeres mænd/kærester under veerne/fødslen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

Krussedulle

1990h skriver:

Udover at de selvfølgelig var søde og holde i hånden og komme med en klud til hovedet. men jeg tænker dem der måske har ligget med veer i maange timer. Hvad lavede jeres mænd derimens. havde han noget underholdning med? Havde han generelt noget underholdning med i de dage i lå på barslens gangen. tænker blade eller sådan noget..

Den første gang, var vi på sygehuset da mit vand var gået, fik kørt strimmel natten over (havde ingen veer), så vi sov bare ved siden af hinanden
Da vi så kom hjem, lå jeg med milde veer, og prøvede at sove lidt mere..

Fra det vi kom på sygehuset og indtil jeg fødte, gik der 4 timer så der var ikke tid til at kede sig

2 gang, fødte jeg efter 5 timer, så der "kedede" han sig heller ikke

Og 3 gang, var vi 5 min fra at blive forældre, i en ambulance

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Miin'Baby'Mus

1990h skriver:

Udover at de selvfølgelig var søde og holde i hånden og komme med en klud til hovedet. men jeg tænker dem der måske har ligget med veer i maange timer. Hvad lavede jeres mænd derimens. havde han noget underholdning med? Havde han generelt noget underholdning med i de dage i lå på barslens gangen. tænker blade eller sådan noget..

Vi nåede kun at være på sygehuset fra 03,45 til kl 7,40 hvor jeg fødte, så hans tid gik med at give mig isvand, kolde klude, trykke mig på lænden og sådan hehe, men ellers så tror jeg at han ville spille på hans telefon, han får altid tiden til at gå med angry birds og sådan nogle spil

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

1990h skriver:

Udover moralsk støtte; læste blade, bøger og løste kryds og tværs. Spiste! hehe

Anmeld

27. februar 2013

gædde/gitte

1990h skriver:

har ikke været igennem det endnu....
men jeg tror han kommer til at gabe, læse lastbil magasiner... under veer vil han få verbale tæsk, for ikke at være sød nok det ene minut og så få besked på at skride af h til det andet.... så vil han brække sig og besvime når det er lige op over det bliver en spændende dag, tror jeg

Anmeld

27. februar 2013

Kay

min drak kaffe og hyggesnakkede med min mor... gav mig massage på lænden og grinte højt af mine forsøg på at fjerne veerne med gymnastik lignenede bevægelser....

da det blev til press veer var han på hårdt arbejde sammen med min mor... jeg skulle ha kold klud på panden når der ingen veer var og et glas saft...

han stod ved mkin side og lagde kluden, gav mig sugerøret i munden og når der var en pressvee på vej fjernede han kluden (jeg kunne bestemt ikke overskue den når jeg havde en vee)... min mor rendte frem og tilbage og lavede saft og slyllede kluden op så den var kold nok...

jeg nåede at drikke 4 litter rød saft, under pressefasen... og nåede lige at brokke mig da min kære mor havde plandet den ene kande for tynd

da hoved var ½ ude rev han cameraet frem og filmede resten af fødslen (jeg fødte i vand så der var fint udsyn til det hele)

Anmeld

27. februar 2013

LilleLene

1990h skriver:

min mor og kæreste sad og snakkede, sov, læste blade, spiste kage og drak kaffe

Anmeld

27. februar 2013

LRJ

Min eks var på arbejde og kom ind på fødegangen 1 Time før vores datter er født, kan ikk huske huske hvad han lavede inden jeg måtte presse da keg allerede da han kom var inde i min egen boble

Anmeld

27. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg blev sat i gang tirsdag, og vi var så indlagt til onsdag, hvor de ku tage vandet. Han havde sin computer, en bog, avis og Tlf med underholdning. Vi havde film med vi ku se i ventetiden.

Da fødslen endelig var i gang, hjalp han mig, og i de " rolige" perioder, sad han og skrev hele forløbet ned, så vi har en rigtig fin fødselsberetning. Helt vildt dejligt! Vh stine

Anmeld

27. februar 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Udover moralsk støtte; læste blade, bøger og løste kryds og tværs. Spiste! hehe

Kryds og tværs er en go ting og ha med, så havde jeg os lidt og bruge tiden på ha ha, den stakkels mand sku jo ha hjælp

Anmeld

27. februar 2013

Benjamins'mor

Min mor købte nogle ugeblade som vi delte og læste i, altså mig og min mor.
Min mor var der hele tiden, vi ankom til fødegangen kl. 11, og min kæreste kom først ved 14.30-15.00 tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.